Bölüm Fotoğrafı;
İlahi Bakış Açısı
Ambulans sesleri ile Altuğ kanlar içinde kalmış karısını endişeyle kucağına aldı. Kalbi Sedefe birşey olacak korkusuyla hıphızlı atarken oda hızla evin ön bahçesine doğru ilerliyor du...
Sedefin durumu kritikti her an o kurşun onu ölüme itebilirdi.
Hele ki kalbinin yakınında ki kurşun...
Diğerleri ambulansa doğru Altuğ'un arkasından gelirken Kuzey orada kalmıştı kız kardeşinin kanı ile boyanmış toprağa çevirdi bakışlarını...
Hissetmişti o, Sedefe birşey olacağını hissettmişti peki neden onu kendine çekip koruyamamıştı?
Diz çöktü Kuzey, titreyen ellerini kanın kırmızısına bulanmış toprağa götürdü...
Parmakları toprakta gezinirken gözünden bir damla yaş akmıştı
Koruyamamıştı Sedefi...
İshak
Sedefin vurulmasının ardından herkes telaş içinde onun etrafına toplanmıştı fakat ben onlar gibi yapmayıp kriz anını yönetmiştim.
Elbette bende üzülmüştüm. Sedef benimde kardeşimdi fakat ben ağlayıp yakınmaktansa ona bu şerefsizliği yapanı bulmayı tercih etmiştim.
Evet şuan bunu yapanı bulmak için tesisteydik.
Olay yeri incelemesini göz ucuyla yapmıştım fakat birşey bulamayacağıma emindim. Bunu yapan her kimse gerçekten güçlü biri olmalıydı ki Altuğun evine kadar girmişti Altuğun evine kadar giren kişinin bir kanıt bırakacağını sanmıyordum.
Sedef vurulduktan sonra ki ilk kriz yönetimi Altuğa aitti. En değer verdiği kişi ölüm döşeğindeyken bile herşeyi düşünüp hesaplayabiliyordu.
Herşeyi yüzeyselce bana anlatmıştı. Söylediklerini harfiyen uygulayıp olayı yönetende bendim.
Başta Simay ve Bukete çocukları olaydan uzak tutmalarını söylemiştim. onlar bunu görmeyi haketmiyorlardı...
Hele ki Elvan annesini bu halde görmeyi asla kaldıramazdı.
Aslı'nın yürüyebildiğini daha bilmedikleri için Buket ve Simay Aslıya da göz kulak oluyorlardı.
Aslı da kandan uzak büyümüştü onun görmesini ben istememiştim bundan etkilenebilirdi.
Tekrar o acı günleri yaşamasına izin veremezdim...
Michael Türkiyede değildi fakat teknolojik donanımı o kadar fazlaydı ki yurt dışından bile ona verdiğim işi halledebilirdi Michael şuan Altuğun evinde ki ve evinin yakınlarında ki tüm kamera kayıtlarını en ince detayına kadar inceliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YARALASAR 5
ActionBaşındaki belalardan kurtulduğunu düşünen Sedef aslında her şeyin daha yeni başlayacağından habersizdir yeni düşmanlar ve yeni sürprizler aksiyon dolu serimizin 5.kitabı benim tarafımdan sizlerle. Bu kitap benim hayal ürünüm olmakla birlikte asla bi...