8.Bölüm

213 17 351
                                    

Bölümü oylayıp fikirlerinizi paylaşmayı unutmayın sizi seviyorumm

Bölüm Fotoğrafı;

"Hayat kısa, kıymetini bilmelisin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hayat kısa, kıymetini bilmelisin..."

8.Bölüm

Yabancı Kadın

Hayat dedikleri neydi ki?

Yaşadığımız kısa zaman dilimi mi?

Sanmıyordum...bu zaman dilimi bu kadar kısa süremez di Sedef daha hayatını yaşamamıştı ki

Hayatına verilen mutluluk bu kadar kısa zamanda alınmamalıydı, onun da mutluluğu tatmaya hakkı vardı değil mi?

Onunla hiç anımız olmamıştı...İsterdim

Şimdi de bizi bırakıp gidiyor muydu? Gidemez di benim ona sözüm vardı,o ne olacaktı?...

"Sedef..." diye bir fısıltı çıktı dudaklarımdan o hayatını kaybediyordu!

Tüm arkadaşları,annesi ile babası ve eşi ameliyathanenin cam kapısına yapışmış yaşaması için Sedefe yalvarıyorlardı fakat Sedef hiç birimizi duymuyordu derin bir uykuya yatmıştı...

O derin uykuyu onlara tercih mi ediyordu?

Kendimi katamıyordum çünkü beni tanımıyordu bile...

İsterdim, onunla görüşmeyi, tanışmayı, sıkı sıkı sarılmayı, sulu öpücüklerimle yanaklarından öpüp onu bıktırmayı, nefret ettiği mağzalara götürüp dalga geçmeyi, hatta bana bela okumasını bile isterdim...

Fakat olmadı kader bizi birleştirmedi.

Herkes ameliyathanenin kapısındayken ben o çıkıntılı duvarın arkasına saklanmıştım sırtım duvardaydı başım ise duvara yaslıydı.

Bir ameliyatta benden ayrılmıştı, şimdi de tekrar bir ameliyattayken mi benden ayrılıyordu....

Ayrılmamalıydı.

İçimdeki acıyla kendimi arkamda ki duvara daha fazla bastırıp gözlerimi sıkıca kapattım.

Karanlık beni hapsederken içimden Sedefin yaşaması için dualar ediyordum.

Yaşamalıydı, bu onun hakkıydı... bu yaşına kadar acı ile büyümüşken şimdi beni ve onları bırakıp gitmesi haksızlıktı. Hem ona, hem bize.

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin