9.Bölüm

212 18 291
                                    

Bölüm Olay!! Sedef üzgünüm güzelim ama seni biraz(baya) hırpaladım

Meraklandıysanız Hadi bölüme geçelim :)

Ama geçmeden önce oy verirseniz çok sevinirim.

Bölüm oy sayıları çok az, emek veriyorum ve emeğimin karşılığını almak istemem benim en doğal hakkım değil mi?

Sizden ricam oylarınızı bölümlerden eksik etmeyin önceden oylamadığınız bölüm varsa onları da oylarsanız çok mutlu olurumm

Sizi seviyorumm hadi bölüme geçelimm

Bölüm Fotoğrafı;

Bölüm Fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Altuğ

İçimde bir sıkıntı vardı...

Nedeni bilinmez, bugün Sedef o ameliyattan sağlıklı bir şekilde çıkamayacak gibi hissediyordum...

Çıkıcak ama birşeyler eksik olacak gibi...

Bu düşüncelerden ne kadar kaçsamda geçen zaman ve hâlâ o ameliyathaneden hiç bir sesin çıkmaması ile bu düşünceler istemsizce zihnime doluşuyordu.

Düşünceler zehirliydi insanı bir uçurumdan diğer uçurumun kenarına sürüklüyordu eğer şansınız yaver giderse o uçurumdan düşmeden kurtulabiliyordunuz fakat şansınız yaver gitmez ve dengenizi kaybederseniz ufak bir sarsıntı ile bile olsa boşlukta süzülmeye başlıyordunuz

***

Yaklaşık 4 saattir buradaydık hâlâ hiç bir ses yoktu. Ameliyathanenin cam duvarından içeriyi görebiliyordum...

Sedef bir sedyede yatırılmıştı tüm doktorlar etrafına toplanmış, derine inen kurşunu çıkarmaya çalışıyorlardı. Gördüğüm kadarıyla hayati önem taşıyan kalbinin çok yakınında ki kurşun çıkarılmıştı.

Sedefimin hemen yanında ise kalp atışlarını gösteren bir monitör vardı, ara ara atışlar yavaşladığında sesler çıkarıyordu bu başlarda çok sık olmasa da şuan artmıştı...

Yine uyanmamıştı Sedef, yıllar önce teyzesi tarafından yediği kurşun da olduğu gibi narkoz etki etmediği halde hiç uyanmamıştı...

Ve ben yine keşke demiştim, keşke o sesini duysam, acı çığlığı bile olsa yaşadığını anlasam hissetsem...

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin