1.Bölüm

410 47 165
                                    

Not:Aradan 4 yıl geçmiş ve Elvan 5 yaşında.

Sedef

Gözlerimi yorgunlukla kırpıştırdım bugün çok yorucu bir gün olmuştu Elvan yakında ana sınıfına başlayacaktı bizde onun için alışveriş yapmıştık .
Hanımefendi gördüğü her mağazaya girdiği için yorucu yolculuk 2 katına çıkmıştı.

bende şuan yemek hazırlamakla meşguldüm. Aslında Alaz uğraştırmamak için 'dışarda yiyelim' diye ısrar etmişti fakat ben bunu istememiştim çünkü bugün çok önemli(!) misafirlerimiz vardı...

İçeriye doğru "Alaz gel bana yardım et!" diye bağırdım.

Gün boyu okadar gezdik yani gelsin biraz bana yardım etsin

Kısa süre sonra arkamda duyduğum kıkırtı ile sıçrayarak arkamı döndüm.

Elvan arkamda durmuş somurtarak bana bakıyordu.

Az önce kıkırtı duymuştum sanki ben?

Diz çöküp Elvanın boyu ile kendi boyumu eşitlediğimde kıkırtısına tezat bir şekilde somurtmaya devam ediyordu.

"Ne oldu bakalım birtanem?" diye sordum ve yüzünü ellerimin arasına alarak alnına minik bir öpücük kondurmuştum.

Somurtkan halinden çıkarak yüzüne küçük tebessümünü kondurdu ve "seni korkutacaktım ama babam beni güldürdüğü için korkutamadım" deyip kapıyı işaret edince kaşlarımı çatarak bakışlarımı kapıya doğru çevirdim.

Alaz kapıya yaslanmış gülümseyerek bizi izliyordu kahverengi harelerinde göze çarpan bir ışıltı vardı hayla aynı yakışıklılığı ileydi.

Yıllar geçti insan biraz çirkenleşir ama benimki hâlâ 20 yaşında ki karizmatik genç.

Alaz'a bakarken yüzümde istemsiz bir tebessüm oluşuyordu...

Onu seviyordum...Onu çok seviyordum.

İç çekerek bakışlarımı ondan çektim ve tekrar Elvanıma baktım.

"Tamam ben şimdi arkamı döneyim senden habersizmişim gibi davranayım sende beni tekrar korkut olurmu?" diye sordum.

Başını iki yana sallayıp "öyle olmaz ki senin benden haberin var gerçekten korkmazsın sadece rol yaparsın. Korkutma eylemi kişinin iradesi dışında, dalgın bir anında yapılır.Ben seni gerçekten korkutmak istemiştim anne..." deyince tebessüm ederek ona baktım. zekası tıpkı babasının ki gibiydi...

Alaz yanımıza gelip Elvan'ın başının tepesine bir öpücük kondurarak "hadi annene yardım edelim miniğim." dedi

Elvan gözlerini kırpıştırarak gülümsedi ve başını olumlu anlamda sallayınca tekrar işlere koyulduk.

1 Saat Sonra

Nihayet herşeyi bitirebilmiştik

Misafirlerimiz Aslı, İshak ve bebekleri kumsal yola çıkmışlardı. Bizde bu arada yemekleri hazırlamıştık Elvan kısa süre sonra sıkılınca içeriye gitmişti Alaz'la beraber herşey hazır olunca bizde içeriye geçmiştik.

şimdi ise oturmuş Elvanın seçtiği sıkıcı bir çizgi filmi izliyorduk...ne benim nede Alaz'ın kalkmasına izin veriyordu.

Bakışlarımı Elvan'a çevirdiğimde korkulu gözlerle çizgi filmdeki koltuğun arkasına saklanmış hayalete baktığını gördüm. Televizyonda ki hayalet bir anda koltuğun arkasından çıkıp ana karakteri kovalamaya başlayınca Elvan çığlık atarak Alazın kucağına atladı ve kafasını babasının göğsüne gömdü.

YARALASAR 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin