ဆေးရုံထဲကိုပန်းစည်းကိုင်ပြီးဝင်လာတဲ့ကောင်လေးတစ်ယောက်ကြောင့် သူနာပြုဆရာမလေးတွေကြားတစ်ယောက်တစ်ပေါက် တီးတိုးစကားသံတွေဆူညံသွားရသည်~~
"ချောလိုက်တာဟယ်~အရပ်အမောင်းရော ရုပ်ရည်ရော လုံးဝငါ့typeပဲ"
"ဟဲ့~နင့်typeလည်း ဟိုကနင့်ကြိုက်ဦးမှ"
"ပြောမရဘူးလေ~love at first sightဖြစ်ချင်ဖြစ်သွားမှာပေါ့"
"ဖြစ်ရအောင် ဟိုကတစ်ချက်မှလှည့်ကြည့်သွားတာမဟုတ်ပဲနဲ့များ"
သူနာပြုမလေးတွေပြောနေတဲ့ကောင်လေးကတော့ တတိယထပ်မှာရှိတဲ့VVIP Room 23ထဲဝင်သွားလေသည်~~~
"Ben....ကိုယ်လာတယ်နော်"
Kaitoက လက်ထဲက Pink tulip ပန်းစည်းလေးကို ကုတင်ဘေးစားပွဲပေါ်တင်ထားတဲ့ ဖန်ပန်းအိုးလေးထဲသို့ ထိုးလိုက်သည်~~
Pink tulipတွေနဲ့ နဂိုရှိပြီးသား pink chrysanthemum(ဂန္ဓမာပန်း)လေးတွေနဲ့တွဲလိုက်မှပိုပြီးတော့ အသက်ဝင်လာသယောင်~~
"Pink tulipလေးတွေက *good wish* ကိုကိုယ်စားပြုတယ်တဲ့~~ကိုယ်ကတော့ မင်းအတွက်အကောင်းဆုံးဆန္ဒပြုပြီးဆုတောင်းပေးနေမှာမို့ အမြန်ဆုံးပြန်နိုးလာရမယ်နော်~~Ethanလည်း မင်းကိုစောင့်နေတာမို့"
"သြော်~Kaito ရောက်နေတာလား?"
ပုံမှန်ဆိုsuitအပြည့်နဲ့တွေ့နေကျလူကိုသာမန်အဝတ်အစားနဲ့တွေ့လိုက်ရတော့ Ethanက ပိုပြီးတော့လူငယ်ဆန်သလိုခံစားရသည်~
အမြဲတမ်းGelနဲ့လှန်တင်ထားတဲ့ဆံပင်တွေကအခုတော့ နဖူးပေါ်ဝေ့ဝဲကျလို့~~
Ethanရဲ့မျက်ဝန်းတွေက အရင်လိုထက်မြက်စူးရှမနေဘဲ သာမန်မှိန်ဖျော့ဖျော့အညိုရောင်သာဖြစ်သည်~~
သူ့ရဲ့ပူပန်စိုးရိမ်မှုတွေကိုသူ့မျက်ဝန်းတွေကတစ်ဆင့်Kaitoခံစားမိပါသည်~~
"Babyကတော့ အခုထိမနိုးလာသေးဘူး~သူကကိုယ့်ကိုအခုမှအတိုးချပြီးညှင်းဆဲနေတာထင်ပါရဲ့"
Ethanကခပ်ဆွေးဆွေးလေသံဖြင့်ပြောသည်~~
"Benကစိတ်ဓာတ်မာတဲ့ကောင်လေးပါ~သူကEthanကိုဘယ်လောက်တောင်ချစ်လိုက်သလဲ? သူအမြန်ဆုံးနိုးထလာမှာပါ"
YOU ARE READING
MIXED COLORS (COMPLETE)
Fanfictionအီသန်လီက လုံးဝမပြောင်းလဲပါဘူး ပတ်ဆောင်းဟွန်းအပေါ်ထားတဲ့အချစ်တွေရော အတ္တတွေရော......