Dün özgürle yaşadığımız yakınlığımızdan sonra hiç konuşmamış mesajlaşmamıştık. Salonda salak abimin uyanmasını beklerken yürüme seslerini duyunca oturduğum koltuktan ayağı kalktım. "Abi sen misin?"
"Yok, ölmüş nenemin ruhu olarak evde geziyorum seni boğmak için!"
Sahte gülüş atarak koridora doğru geçip abimi görmemi sağladım. "Tersinden uyanmışsın sen yine."
"Nereden uyandıysam uyandım sanane."
"Ne bok yersen ye abi, kahvaltı hazırlamıştım bir de insan gibi sana."
"Sen kendi bokunu ye, ben yengenle dışarı çıkacağım zaten."
Bunu söylerken banyoya gitmiş yüzünü yıkıyordu. Babam bugün çalışmadığı için babamla vakit geçirebilirdim. Babamın yanına gitmek için yukarı kata çıktım.
"Baba girebilir miyim?"
"Gel kızım." İçeri girdiğimde babam yerde küçük valizini hazırlıyordu. İyi de nereye gidiyordu ki? Şaşkınlığımı yüzüme yansıtarak kapıyı arkamdan kapattım ve konuştum. " Nereye gidiyorsun baba?"
"Planım vardı aslında, sizinle vakit geçirmek için tatil planı yapmıştım. Ama 3 günlüğüne iş için Almanya'ya gitmem lazım."
"Baba yine mi?"
"Kızım benim planım sizdiniz ama holdingin yarısından çoğu iş için Almanya'ya gitmeyi seçtiği için bende gitmek zorundayım."
"Baba sen müdür değil misin izin vermesen olmuyor mu?"
"Olmaz kızım, holdingin sahibiyim diye her istediğimi yapamam eğer çalışanların çoğu oy birliğiyle buraya gitmek isterse benimde gitmem lazım."
"Peki baba sen nasıl istersen."
Babamın hazırladığı valize bakarak babama döndüm ve konuştum. "İstersen ben yardım edeyim."
"Çok iyi olur kızım, benim kimliğim holdingte kalmış sen buraya koyduğum kıyafetleri topla valize köy bende kimliğimi alıp geliyorum."
"Baba.."
Ayağa kalkarken sorduğum soruyla güzel bakışlarını bana çevirmişti. Tek kaşını kaldırarak bana bakınca konuştum. "Sen evde yokken bize kim bakacak?"
"Bakılacak yaşı geçtiğinizi düşünüyordum kızım?"
"Yok öyle tabii de.."
"Ne istiyorsun damla?"
"Baba ben yemeği hallederim ama abimi biliyorsun kendisinin çok doyulduğu söylenemez."
"Kızım ben bunları düşündüğüm için zaten sizi özlem ablanızs bırakacağım bir süre eğer isterseniz."
Şaşırmış ama mutlu da olmuştum çünkü özgür beni sevdiğini itiraf etmişti yani sevgili olmuştuk. En azından ben şu an sevgiliyiz diye biliyordum. Çünkü dün bana aşkını ilan ederken benim sözümü dinlemeden beni öptü ve odamdan çıkmıştı. Mutluluğumu fazla belli etmeyerek gülümsedim. Babam konuşmak için bana baktı.
"Hem özgürle abin yakın arkadaş, onlar birlikte takılır sende özlem ablanla veya ışıkla beraber gezersiniz."
Kafamı salladım ve babamın valizini hazırlamak için işe koyuldum. Babam bu sırada odasından dışarı çıkmış abimin odasına gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı Yarı | Texting
Teen FictionAbimin Arkadaşı konulu bir hikayedir. Damlayylmz: sen abimin yakın arkadaşısın Damlayylmz: bende abimin kardeşiyim Damlayylmz: bizim sevgili olmamız yanlış olarak karşılanmaz mı? Ozgurakinci: neden karşılansın ki? Ozgurakinci: sonuçta birbirimizi...