Özlem ablanın evine gelmiştik. Abimle bize kapıyı özgür açmış, arkasında ise özlem abla durup bize gülümsüyordu. İçeri geçtim ve özlem ablaya sarıldım. "Hoşgeldiniz kuzularım benim."
"Hoşbulduk özlem ablacığım."
Özgür bana kaçamak bakışlar atarken bende özgüre bakıyordum. Çapkın bakışlarını bana yollarken abime yakalanma korkusunu düşünmüyordu. "Çocuklar siz içeri geçin bende size yiyecek hazırlayayım."
"Bende sana yardım edeyim özlem abla."
"Gerek yok kızım sen otur."
"Olur mu öyle şey?"
Özlem abla benim inatçılığımla baş edemeyeceğini anlayarak kafasını salladı. Bu arada abimle özgür içeri koşarak geçmişlerdi. Mutfakta özlem ablanın yaptığı yemekleri tabaklara koyarken özlem abla konuştu. "Nasılsın bakalım daha iyimisin?"
"İyiyim özlem abla teşekkür ederim." Özlem abla, sarma çiğ köfte tiramisu içli köfte ve pide yapmıştı. Bu yemekler ağzımı sulandırırken özlem abla yine konuştu. "Hiç konuşmuyor benimle."
Tek kaşımı kaldırarak özlem ablaya dönünce, arkasını dönmüş yemeklerini tabağa koyarken konuşuyordu. "Özgür abini diyorum."
"Ne olmuş ki ona?"
"2 gündür ağzını bıçak açmıyor ama bugün çok mutlu, heralde abin geldi diyedir."
Hafif sırıtarak önüme dönünce kafamı salladım. Yiyecekleri tabaklara koyup oturma odasına götürmeye başlayınca özgürle abim bize baktı. Ben tabakları masalara koyarken özgür bana yine gözlerindeki çapkın bakışı bana yansıttı. Tabağı önüne koyarken gözlerime öyle bir baktı ki içime düşecek gibi olmuştu.
"Al özgür abiciğim, 2 gündür ağzını bıçak açmıyormuş bunları ye de keyfin yerine gelsin." Diğer tabağı önüne koyarken gözlerini gözlerimden ayırmadan elime dokunmasıyla tabağı birden masaya sertçe bıraktım. Özlem abla elindeki tabakları bırakıp yanıma gelince beni kendine doğru yavaşça çekti ve konuştu. "İyi misin kızım!"
Özgür şaşırmış ve bana birşey olmasından korkmuş şekilde bakarken ben lavaboya doğru gidiyordum. Heralde bu kadar bakışma yeterdi çünkü biri yakalayacaktı buna emindim. Korktuğum için banyoya kaçma fikri çok zekiceydi.
---------
Özlem ablayla yataklarımızı hazırlarken, özgürle abim özgürün odasında kalacaktı bu yüzden üst kata çıkmışlardı. Benim odam ise üçüncü kattaydı. Akşam olduğu için özlem ablada 2. Kattaki odasına gitmişti. Benim yaptığım odanın üçüncü katta olmasının sebebi, hem çatı katında olması hemde misafir odası olduğu içindi. Çatı katında sadece benim yattığım oda ve bir geniş banyosu vardı.
Yatağa uzanmadan önce kapıyı kapatıp kilitlemiştim.Saat gece 3 olduğu için haliyle susamıştım. Kapının kilidini açıp aşağı inerken telefona bakıyordum. Birinci katın son 7 merdivenine gelmişken birinin yukarı çıktığını gördüm. Kafamı telefondan kaldırıp bakmaya tenezzül bile etmemiştim. Ama telefonumdan kafamı yavaşça kaldırıp, gelen kişinin özgür olduğunu tişörtünün içindeki kalın kaslarından anlamıştım.
Ağzımı açıp konuşacakken tek bir adımda yanıma geldi ve ağzımı kapattı. Beni kendisine doğru çekerek duvarla kendi arasına aldı. Ben şaşkın gözlerle özgüre bakarken özgür hala ağzımı tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin Arkadaşı Yarı | Texting
Teen FictionAbimin Arkadaşı konulu bir hikayedir. Damlayylmz: sen abimin yakın arkadaşısın Damlayylmz: bende abimin kardeşiyim Damlayylmz: bizim sevgili olmamız yanlış olarak karşılanmaz mı? Ozgurakinci: neden karşılansın ki? Ozgurakinci: sonuçta birbirimizi...