3

120 5 0
                                    

Yeni uyanmış halimle salona doğru yürüdüm. Üstümde geniş bir sweat altımda geniş pijama ile koridorda ölü gibi yürümem abimi korkutmuştu. Bir anda hortlak gibi dağınık saçlarımla önüne çıkmam abime küfür ettirmişti.

"Ananı sikeyim!" Korkuyla geriye sıçrayan abime döndüm ve gülerek yutkundum.

"Abi tuvolete git istersen, sıçtın da altına biraz!"

"Dalga geçme lan abiyle. Ayrıca bu ne böyle cin gibi yürüyosun!"

"Babam nerde?"

"Odasında."

Ellerimi saçımın üstünde hafifçe gezdirerek önce lavaboya girdim. İşlerimi halledecek babamın odasına girmek için kapıyı çaldım.

"Günaydın kuzum."

"Günaydın baba. Sana birşey söyleyeceğim."

"Söyle kızım." Bu sırada kravatını düzeltmekle meşguldü. "Ben bugün ışıkla beraber yeni bir hat almak için dışarı çıkabilir miyim?"

"Neden?"

"Allah Allah baba? Sanki sevdiğim çocuğa başka hesaptan yazacağım yani!"

"Anlaşıldı senin derdin." Hafifçe sırıtarak bana baktı. Sanırım kendimi ele vermiştim. Babama yaklaşarak konuştum. Çünkü böyle şeylere kızan biri değildi. Sadece sevgilim olunca ters yapardı. Sevdiğim çocuk olmasına karışmazdı.

"Ben sana para veririm. Git sevdiğin çocukla konuş. Ama sakın abine söyleme keser valla bizi."

Hafifçe gülerek babama kocaman sarıldım. Babamı çok seviyordum. Annemin yokluğunu hissettirmemesi bana çok iyi geliyordu. Bu sırada içeri abim girdi ve babama bakarak ıslık çaldı.

"Baba yine yakıyorsun ortalığı!"

"Babayla dalga geçme lan şerefsiz!"

Bunu söylerken ikisi de gülmüştü. Onlar da birbirleriyle böyle anlaşıyordu. Sanırım tüm baba oğul ilişkileri böyleydi. Ama olsun her ne kadar küfür olsa da birbirlerini seviyorlar.

Babam hem beni hem de abimin yanağına öpücük kondurarak konuştu. "Hadi bakayım siz aşağı inin bende işe gidiyorum sizi her zaman ki gibi çok seviyorum."

Bunu söylerken babam aşağı inip dışarı çıkmıştı. Bizde babamın odasında abimle baş başa kalmıştık. Abim kolunu omzuma koyarak konuştu.

"Adam çok seviyor lan bizi." Hafifçe gülerek aşağı indi.

Gözlerim dolmuştu. Gerçekten bizi çok seviyordu. Annem gibi babam da çekip gidebilirdi. Ama babam bizi seçmişti. Annemin yaptığı hataya düşmemişti. Bizi seçmişti ve bizi çok seviyordu.

-------

Işıkla beraber dışarda gezerken ışık bir an durdu ve konuştu. "Ya ben şimdi anlamadım sen sevdiğin çocuğa yazacağın için mi yeni hat alıyorsun?"

"Evet ışık kaç defa anlattım evet!"

"Bu çocuğun ismi özgür, sende bu çocuğu seviyorsun farklı bir hat alıyorsun çünkü seni anlamasın diye değil mi?"

"Of ışık evet!"

"Tamam ya anladım işte ne bağırıyorsun."

"Işık hava çok soğuk zaten sinirlerim bozuluyor hadi!"

Abimin Arkadaşı Yarı | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin