18

38 3 0
                                    

Özgür bize gelmiş abimle salonda film izliyorlardı. Gizlice odamdan çıktığımda ayak seslerini duymam bir olmuştu. Hızla odama geri girerek kapının arkasına saklandım. Odama birinin gelmesiyle kalp atışlarım hızlanmıştı. Ayak sesleri odamda devam edince ellerimi sıkıca ağzıma bastırmıştım. Tek duam özgürün olmamasıydı çünkü eğer özgür olsaydı abim bizi yakalayabilirdi.

Hapşurmam geldiğinde sessizce hapşuruğumu içime attım. Bunu yaparken titrediğim için kapı sallanmıştı. Dolabımla kapının arasında nefessiz kalmak benim için zorken bir de yakalanacaktım.

"Siktir!" Gözlerimi sıkıca kapatmış odamdaki kişinin küfrümü duymamasını istiyordum.

Kapı önümden çekilip hızlıca ve yavaşça kapatıldığında gözlerimi daha çok sıktım. Birisinin beni duvara yapıştırmasıyla ve elini duvara atıp kaçmamı engellemesiyle gözlerimi yavaşça açtım ve ellerimi ağzımdan çektim. "Özgür?"

"Efendim güzelim?" Kalp atışlarımı düzene sokmaya çalışırken özgür sırıtıyordu. Elimi göğüs kafesine koydum ve sakince nefes almaya başladım. Özgür elimi göğsümden çekti ve kendi elini koydu. "Korkuttum mu?"

"Evet korkuttun özgür bey!" Bağırmıştım ve bunu abim duyabilirdi. Bu yüzden özgür hızla elini göğsümden çekti ve dudağıma koydu. "Yavrum abinin duymasını istemeyiz değil mi?"

Kafamı yavaşça sallamamla özgürün eline öpücük kondurmam özgürü güldürmüştü. Özgür elini yavaşça dudağımdan çekti ve benim öptüğüm kısmı koklayarak öptü.

"Özgür neden geldin odama abim yakalar."

"Abine abur cubur almaya gidicem dedim."

"Elinde yiyecek görmezse?" Eliyle odamdaki geniş camı işaret etmesiyle kıkırdamıştım. Özgür beni kucağına almasıyla diğer eliyle kapıyı kilitledi ve beni yatağa attı. "Baktığımda zarar göreceksin diye o kadar korkuyorum ki.."

Özgür üzerime eğildiğinde dudağıma yaklaştı. Nefesini dudağıma verdiğinde dudağıma öpücük kondurmak istedi. Fakat kafamı yana çevirdiğim için boynumu öpmüştü. "Daha erken değil mi?"

"Bunun cevabını sen söyleyeceksin." Elleri karnımda gezerken ben gözlerimi kapatıp zevki hissediyordum. "Özgür."

"Efendim bebeğim?"

"Çok seviyorum seni." Özgür gülerek bana bakınca yüzüme yaklaştı ve iki elimi kafamın üstünde birleştirerek bileklerimden tuttu. Yüzü yüzüme çok yakınken dudağıma baktı ve sertçe yutkunarak gözlerini titretti. Dudağıma tekrar yaklaşıp ıslak öpücüğünü dudağıma konduracakken telefonu çaldı.

"Tam zamanında amına koyayım!" Arayan abimdi ve özgürün nerede olduğunu sormak için arıyordu. Özgür hızla telefonu sessize aldı ve yanağımdan öperek cama yaklaştı. Yataktan gülerek kalkınca özgür cami açarken konuştu. "Gülme yavrum gülme, bunların hepsi senin için."

Camı açmasına yardım ettiğimde camdan hir ayağını sarkıttı. Korkuyla özgürü izlediğimde özgür çoktan dengesini kaybetmiş 2. Kattan çimenlere düşmüştü. Çok fazla bağırmayarak açık cama yaklaştım ve bağırdım. "Özgür!"

"İyiyim bebeğim sen içeri geç hava soğuk."

"Özgür iyi misin geleyim mi?"

"Gerek yok yavrum iyiyim hadi görüşürüz." Bana el sallamasıyla bende gülerek elimi salladım ve camımı kapattım.

Abimin Arkadaşı Yarı | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin