17

49 3 0
                                    

ÖNCELİKLE SON YAŞANAN OLAYLAR HAKKINDA DUYURU!

(Arkadaşlar biliyorsunuz ki geçen zamanlarda ikbal Uzuner ve Ayşenur Halil adlı iki genç kız öldürüldü. Semih çelik tarafından katledilen bu iki genç kız için herkes sokağa çıkmış isyan başlatıyor. Kendi düşünceme göre yorumlarsam, burası benim ülkem değil derdim. Arkadaşlar biz ne yaşıyoruz? Atatürk'ün, kurtarmak için canını ortaya koyduğu bu ülkede neden ölüyoruz? Neden zaman geçtikçe herkes toprağa veriliyor. Babaların, annelerin ailelerin acı hallerini görmek bile benim için bir kabus. Sizden ricam sosyal medya çok büyük bir platform olduğu için sesimizi duyuralım. Artık susmayalım ve konuşalım. Sustuklarımız konuştuklarımızı geçmeye başladı. Eylem başlatın, isyan edin ve artık susmayın. Biz sustukça kötüler ileri gidecek. ARTIK YETER BEN BU ÜLKEDE ÖLMEK DEĞİL YAŞAMAK İSTİYORUM! BEN HAYATIMIN BAHARINDA ÖLMEK İÇİN DOĞMUYORUM YAŞAMAK İÇİN DOĞUYORUM VE YAŞAMAK İÇİN GELDİĞİM BU DÜNYADA DAHA HİÇ BİRŞEY YAŞAMAMIŞKEN BİR KATİL YÜZÜNDEN TOPRAĞA GİRMEK İSTEMİYORUM! SUSMA SUSARSAN SIRA SANA GELECEK!)

------

Özgürle el ele tutuşarak ara sokaklarda gezerken özgüre bakarak söylenmeye başladım ve elimi hemen ondan çektim. "Noldu?"

"Ne demek ne oldu biz ne yapıyoruz!"

"Ne yapmışız güzelim?"

"El ele tutuşursak abim görür özgür olmaz.."

Özgürün beni ara sokaktaki duvara yaslamasıyla araya sıkışmıştım. Özgür bir eliyle saçlarımı okşarken diğer elini duvara koymuş kaçmamı engelliyordu. "Çok güzelsin."

"Özgür olmaz yapamayız yürütemeyiz."

"Yürütürüz sen yorulursan ben devam ederim, sen yolunu kaybedersen ben de senin kaybettiğin yoldan giderim, anla artık damla biz birbirimiz için yaratılmışız ve bu böyle devam edecek kabullen artık."

"Abim.."

"Bu aşkı abinle mi yaşıyorsun sen?" Kafamı olumsuz anlamda salladığım zaman hafifçe güldü. "Damla abinden neden korkuyorsun?"

Cevap vermediğimi anladığında gözlerini yavaşça kapattı ve kafasını yere eğerek sorusunu tekrarladı. "Damla, cevabımı alamadım?"

"Bilmiyorum." Elinin altından tek eğilme haraketiyle geçtim ve koşmaya başladım. Arkama baktığımda özgürün bana gülerek baktığını gördüm. Önüme döndüğümde bende gülmüştüm.

---------

Bugün bize özgür gelecekti ve abimle film izleyecektiler. Abim salonda filmi açmış cipsleri ve kolaları dizerken bende odamdaydım.

Damlayylmz: bize gelecekmişsin bugün film izlemeye

Ozgurakinci: evet birlikte.

Damlayylmz: ben yokum

Ozgurakinci:  nasıl?

Damlayylmz: bildiğin, abim sadece senle izleyecekmiş

Ozgurakinci: ama ben seni istiyoruuuum

Damlayylmz: bendeeee

Ozgurakinci: ne yapacağız karicim

Damlayylmz: bilmiyorum kocacım ama tek bildiğim siz film izlerken ben odamda tek başıma oturacağım

Ozgurakinci: ben birşey planladım bugün

Damlayylmz: ne planladınn

Ozgurakinci: burağa herşeyi açıklayacağım

Damlayylmz: ne

Damlayylmz: delirme özgür

Damlayylmz: özgür orda mısın

Ozgurakinci: o anlamda değil

Ozgurakinci: burağa ben sevgili yaptım diyeceğim ve sevgilim olarak da Gülce hesabını göstereceğim abinde sana yenge demek zorunda kalacak ama senin benim sevgilim olduğunu bilmeyecek

Damlayylmz: OLUR

Ozgurakinci: KARİM YAA

Damlayylmz: KOCAM YAA

Damlayylmz: NEYSE HADİ GEL GEC KALMA

Damlayylmz: SİCMAYAYİM AGZİNA

Ozgurakinci: tamam karicim geliyorum

Abimin Arkadaşı Yarı | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin