*1 Ay sonra*
1 ay sonra Hyunjin Minho'ya olan kırgınlığını atlatmıştı. Tek sorun artık eskisi gibi yakın arkadaş olamayacaklardı. Bunu biliyordu Hyunjin, Minho'dan hoşlanarak bir hata yaptığının farkındaydı.
"Görüşürüz!" diyerek el salladı diğerlerine Hyunjin. Tam içeri gideceği sırada Minho seslendi.
"Hyun!" Kapıyı kapatmadan Minho'ya baktı. "Kendine dikkat et. Müziğini aç, uykundan uyanma."
"Tamamdır, sağol." diyerek içeri girdi. Kapıyı kapattığı gibi sırtını kapıya yaslayıp yere çöktü. Bir aydan sonra Minho'yla birlikte ilk dışarı çıkışlarıydı ve oldukça gerici bir ortam vardı Hyunjin'e göre. "Sanırım artık gerçekten unutmam lazım."
Ayağa kalkıp mutfağa ilerledi. Dolaptaki suyu olduğu gibi ağzına dikti. Tek yaşadığı için genelde sorun olmuyordu. Telefonunu çıkartıp uyurken dinlemek için hazırladığı listeyi açtı. Neredeyse on tane falan şarkı kalana kadar şarkıları teker teker listeden çıkardı. Şarkıların çoğu Minho'nun önerdikleriydi, bu yüzden seviyordu. Ama dinledikçe aklına Minho geleceğinden en iyisinin bu olduğuna karar verip şarkıları listeden çıkardı.
Daha sonra galerisine girip M. adlı klasörü açtı. Minho'nun haberi olmadan çektiği bütün fotoğraflar buradaydı. Hepsini önce klasörden, sonra çöp kutusundan sildi.
Odasına çıkıp kıyafet dolabını açtı. En aşağıda duran kutuyu aldı ve yatağına koydu. Büyük kutudaki her şeyi teker teker inceledi ve Minho'yu hatırlatanları ayırdı. Kutuyu geri yerine koyup topladığı her şeyi kucakladı ve çöpe attı.
"Başka bir şey yoktu sanırım..." derken aklına Minho'nun aldığı kolye geldi. Üzerinde küçük bir kalp vardı. "Kolye sayılmaz. Hediyeydi sonuçta..."
Derin bir nefes verip salona ilerledi. Koltuğa uzanıp kumandayı eline aldı ve iki ay önce başladığı, ama bitirmeye vakit bulamadığı animeyi açtı. Given. Açtığı animenin ilk onuncu dakikasında kaşlarını çattı. "Bunu Minho önermişti..."
Oflayarak animeyi kapattıktan sonra başını koltuğa yasladı. Günün yorgunluğuyla orada uyuyakaldı.
ᯓ★
"Ne var amına koyayım?!"
Hyunjin yanındaki telefonuna baktı.
*Minho adlı kişiden 17 cevapsız arama*
*Chan hyuung adlı kişiden 11 cevapsız arama*
*Jeongin aslı kişiden 9 cevapsız arama*
*Changbin adlı kişiden 8 cevapsız arama*
*Seungmin adlı kişiden 5 cevapsız arama*"Dünya mı yok oluyor amına koyayım" Tam Chan'ın arayacağı sırada kapısının alacaklı gibi çalındığını duydu. "Lan tamam geldim!"
Kapıyı açtığında Seungmin'i gördü. "Ne oluyo-"
"Minho'yu hastaneye yatırdılar."
ᯓ★
Herkes yoğun bakım odasının kapısında doktorun çıkmasını bekliyordu. Herkes oturmuş, arkadaşlarının iyi olduğunu duymayı beklerken Hyunjin, Jisung ve Jungkook ayaktaydı. Hyunjin duvara yaslanmış gözlerini yerinde durmayan Jisung'a dikmişti. Jisung bir o yana bir bu yana gidiyor, kendisine sakin olmasını söyleyen Jungkook'a bağırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
twwl (The War With Life) /Minsung
FanfictionAşamadığı yas yüzünden acı çeken Lee Minho ve onu bu saldırgan tavırlarından uzaklaştırmaya kendini adayan Psikolog Han Jisung.