I poslední souboj jsem vyhrála sice s nalomenou rukou ale vyhrála.Což znamenalo že postupuju do dalšího kola soutěží.Jsem ráda že jsem to první kolo zvládla ale teď už jde opravdu o život.V duhém kolem mužete použít i zbraně.S dykama mi to jde dobře ale s mečem nic moc.
„Nemáš sílu"podotkne Jacob.A vyrazí mi meč z ruky.A jeho mi přiloží ke krku už po třetí v řadě jsem prohrála.Souboje jsou za týden.
„Jo to vím taky"„Posiluješ s Renis?"
„Ano každý večer"do místnosti vejde Lucas.
„Už jste to slyšely"
„Co"
„Dočasně bude naše škola spojená s vlkodlaky"
„Cože"
„Proč sakra"řekne otráveně Jacob.
„To se neví"
„Ale budou s náma i trénovat'„Nejsou tak dobří jako my"řekne Jacob.
„Dokud se nepromění"naše rodina měla hodně znamích vlkodlaků.Vlkodlaci a nama měli dejme tomu hezký vztah.Oproti ostatním.Po snídani nás svolali na nádvoří.
„Zítra touto dobou to už budou i vlkodlaci"začne ředitel a zároveň i nejvyšší generál Madrok.
„Rozhodli jsme se naše školy propojit"všichni si začali šuškat.
„Ticho!"
„Je to výhodné pro obě strany"
„Trénink s vlkodlaky nám prospěje a jejich schopnosti"
„Každému z prvního ročníku bude přidělen jeden vlkodlak a bude vás doprovázet až do spojení"znovu se rozlehl šepot.„To nemyslej snad vážně"řekl naštvaně Lucas.
„Co je na to tak hrozného?"zeptala jsem se.
„Ty to nevíš"
„A co"
„Pro elfy je kousnutí vlkodkaka prakticky smrtelné"takže další věc jak je utlačovat.Nesouhlasila jsem s neustálím opovrhováním a utlačováním elfům.Měli jsme si být všichni rovni ale to ani zdaleka nebyla pravda.
„Rozchod!"pro dnešek bylo volno ale já jsem se vydala sama zpátky do tělocvičny.Chvílí jsem trrénovala .
„Ale ale"
„Koho to tu máme"do místnosti vstoupily tři lidi .Jedna žena a dva muži.Jednoho muže jsem znala jmenoval se Rival.Pěkně zametl s Lucasem při posledním souboji.A niják se netajil že chce moji hlavu.Rozestoupili se kolem mě.Sakra.Jsem v pasti.„Tvůj fotřík se zase předvedl" řekla žena. Jasně že jedním kdo to schválil byl můj otec.
„Já s tím nesouhlasím"
„To vykládej někomu jinému"řekl zrzek.
„Jseš mrtvá"řekl Rival.
„Pošlu tvoje tělo tvému fotrovi po částech jako dárek"težce jsem polka.Neměl jsem šanci.žena se po mě vrhla.Tu jsem odrazila.Ale nestihla jsem zaragovat na ránu která přišla od zrzka.Bouchla jsem se hlavou o zeď a spadla na zem.Tupá bolest mi projela hlavou.„Je moje!"vykřikl Rival.A muž a žena ustpupili.Rival vytáhl díku.Jsem mrtvá.Ohnal se po mě a bodl mě do ruky.To byla nesnesitelná bolest.Zakřičela jsem když dýku vyráhl.Chystal se znova bodnoyt.
„Ona je moje!"ozval se chraplavý hlas.Zyron.Rival stuhl.A já mu vyrazila dýku z ruky.
„Vypadněte všichni"
„Než vás zmlátím!"odešli spíš teda utekli.Zyron přišel ke mně.Zabije mě?Řekl že ne ale nemůžu mu veřit.Prohlédl si mě pohledem.Sakra byl bez trika.Proč byl tak sexy.
ČTEŠ
Ze stínů a světel
Viễn tưởngZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...