3 kapitola

30 6 0
                                    

Trénink byl posledních čtrnáct dní náročný.Všechno mě hrozně bolelo.O proti ostatním jsem měla dos viditelný skluz takže jsem stávala o hodinu dřív trénovat v tělocvičny pro naší skupinu.Dneska ale byla z nějákého důvodu zavřená tak jsem šla do jedné ze západní strany.Trénovala jsem rány pěstí.Uslyšela jsem kroky.Rychle jsem se otočila.Předemnou stál on.Zyron Xadox.

„Valerie Dragel"
„Nejmladší z Dragelu"

„Zyron Xadox"dívala jsem se mu do očí byl v nich chlad.
„Jsi syn zrádce"

„Tvůj otec nařídil popravu mého otce a nechal prakticky vyvraždit elfi"

„A ty si mi zabil bratra"
„Takže jsme vyrovnaní"

„Ani zdaleka"

„Takže co"
„Zabiješ mě jako jeho mého bratra"

„Lákavé "
„Ale ani nebudu muset s takovouhle tě zabijou hned při prvním zapasu"
„Tvoje rány jsou slabé"

„To vím taky"

„Stoupni si trochu šikmo a víc zpevni paže"

„Proč mi to říkáš"

„Chci tě zabít sám a s takovouhle mi to někdo vyfoukne"

„Tak proč mě nezabiješ těd"

„Je něco čemu se říká kodex"
„Drageliova"

„Neříkej že ty se řídíš pravidli"

„To opravdu ne"
„Ale proč si to komplikovat"
„Ještě se uvidíme"
„Malá Drageliova"odešel do druhé části tělocvičny.
A já už musela na snídani.Jediný člověk se kterým jsem se bavila byl Jacob .Sedla jsem si za ním a dneska s ním seděla ještě jedna dívka a kluk.

„Ahoj jsem Renis "

„Lucas"

„Valerie"po snídani nás čekala klasická hodina analýza hranic S profesorkou a generálka severu Arlara Rodralrel.

„Naši nepřátelům se podařilo obsadit na západu zakladnu Argor"ta základna je asi dvacet kilometrů od města Rarsor.
„Co byste v takové situaci dělali"
„Chci vědět co s obyvateli a jak je to možné"drkla jsem do Jacoba.

„Já ale nevím"

„Řekni že bys nechal evakuovat město s obyvateli a pak zkontroloval ztráty a popřípadě zavolal posily"
„A nechal zkontrolovat okolí"Jacob to řekl.

„Dobře"
„Slečno Sargelova"
„Jak byste evakuovala obyvatelé tak aby jste nevyvolala paniku?"všichni se na mě otočili.

„Udělala bych to organizovaně"
„V klidu"

„Dobrá úvaha ale ne vždycky vám to výjde" „Evakuace musí být rychlá ano organizovaná a
tichá"
„A jak se jím povedlo proniknout k nám"máme spoustu nepřátel.Vyvrhelové a Falrove.Farlove jsou bytosti které nám kradou schopnosti které dostaneme od Drekeru.

„Záleží kdo na nás zaůtočil"
„Každej má jinej druh provedení"

„Dobře"
„Dva body za zprávnou odpověď"
„A tři dolů za napovídaní "pocítila jsem chlad.Otočila jsem se a na balkóně seděl Zyron.
Otočila jsem se zpátky .Jacob se ke mně naklonil.

„Další hodinu máme s ním"

„Cože"
„Však jí má vest pan Rubl"

„Zranil se do jeho zotavení jí přebírá Xadox"

„Sakra"další hodinou byl útok a obrana z blízka bez zbraní.

Ze stínů a světel Kde žijí příběhy. Začni objevovat