12 kapitola

25 4 0
                                    

To jsem asi neměla dělat ale opravdu mě vytočil.Ještě pár dní jsme trénovali a pak přišlo další kolo soubojů a pak spojení.První spuboj jsem vyhrála celkem v pohodě.Kluk se kterým jsem bojovala moc neuměl s mečem takže mi stačilo po něm hodit dýku která ho trefila do nohy.Ani jsem ho nemusela zabít což jsem byla ráda ale další souboj bude těžký.Konal se až večer proti holce ze skupiny 2.Byla pomalejší než já ale silnější a větší a lépe to uměla s mečem.Dopředu jsem nevěděla proti komu půjdu dozvěděli jsme se to ráno.Byls jsem vyklepaná a bála jsem se.Souboje se konali venku.Klepala jsem se zimou i strachem.Stoupla jsem si naproti dívce.Stál tam Zyden.Upíral na mě svůj ledovej pohled.Nedokazala jsem z něj nic vyčíst.Svůj pohled jsem vrátila na dívku.Měla chladnej pohled.Šel z ní strach ale i čestnost.Todle zvládnu.Začal souboj.Rozpřáhla se po mně mečem.Uhla jsem.Todle jsem udělala ještě několikrát.Musela jsem jí uvavit.Po chvilce se to všem přestalo líbit a jí také protože věděla o co se snažím.Po neustálém uhýbání jsem únavu začala pociťovat taky .Dívka viditelně zpomalila svůj pohyb a to byla moje šanca.Odhodila jsem meč a vytáhla dva malé které jsem měla po bocích.Začala jsem útočit .Dařilo se mi jí rozhodit.A už jsem jí skoro měla když v tom zazněly bubny a řev drekera.Ohlédla jsem se .Otec.Chvilka nepozornosti a dostala jsem ránu do hlavy.Upadla jsem ale rychle jsem se otočila a uhla bodnutí meče který se zapíchl vedle mé hlavy.Její silou meč zabodla moc do země a zasekl se.Ano.Nohama jsem jí kopla a ona udělala několik kroků do zadu. Vyšvihla jsem se na nohy a sebrala meče.S tím dobře házet neumím jsou těžké.Zkusila jsem to a dívku to škráblo do paže ale minulo.Sakra.Rychle jsem vytáhla dýku a hodila jí ta už našla svůj cíl.Zabodla se jí do stehna ale jí to nezastavilo rozeběhla se proti mě a svalila mě na zem.Neměla žádné zbraně tak mě začala škrtit.Rychle mi docházel vzduch .Šáhla jsem po poslední dýce a zabodla jí ju do břicha.Přestala mě škrtit a převalila se na zem.Ulevilo se mi ale radost jsem neměla možná to nepřežije.

„To bylo slabé  "otočila jsem se na otce.

„Ahoj tati"

Ze stínů a světel Kde žijí příběhy. Začni objevovat