K Alecovi to nebylo daleko.Byl to známý mé mámy.Párkrát jsem ho viděla.Velmi mocný a nebezpečný ale není podlí všechno řekne na rovinu.Jeho párty jsou u všech vyhlášené.Věděla jsem o tajném vchodu do jeho domu.Ale o čem jsem nevěděla byli nové pasti.Rozestoupil se okolo nás ohnivý kruh.Objevil se Alec.
„Kdo je!"
„To jsem já Valerie"
„Dragelova"„A Valerie"oheň zmizel.
„Potřebuju pomoct"
„Tvoje mama ke mně taky vždycky přišla když potřebovala pomoct"Alec se zaměřil na Zyrona.
„Zyron Xadox!?"„To je na dlouho"
„A todle je"
„Jsem Jacob"
„Co potřebujete?"
„Ten vlkodla"řekne Zyron.
„A jasně"
„Vemte ho a položte na postel v mém pokoji"to jsme udělali.Alec ho začal magii léčit.
„Měl štěstí"
„Přežije to"ulevilo se mi.
„Pár hodin se ještě musí prospat"„Musíme zpátky"řekl Zyron.
„Není ve stavu "
„A kdy bude"Zyron skočil Alecovi do řeči.
„Zají má tě zda to stihnete před otevření bránou"
„Ano"
„Ano stihnete"
„Fajn "Alec nebyl zrovna dvakrát rád že tu byl Xadox.Ale nechal ho ať si i něco nalije.V průběhu noci jsem usnula.
„Dragoliova stávej musíme jít"probudil mě Zyronuv hlas.Sem se probral a s trochou pomocï byl schopnej i chodit.Dostali jsem se dovnitř ještě před otevřením brány.Sice mělo být volno ale Zyron nás za trest nechal trénovat a celou skupinu takže na nás byl zbytek naštvanej.
„Teď kliky"kliky mi ani trochu nejdou.Udělala jsem osm a už jsem prakticky nemohla.Zyron to poznal.Došel ke mně a dal jeho nohu na moje záda.
„Ještě pět"to si dělá prdel.Udělala jsem dva ale pak Zyron začal tlačit jeho váhou na moje záda a to jsem už nezvládla.Rozplácla jsem se.
„Slabé ruce Dragoliova"
„Bod dolů"„Cože!"
„Děláš si prdel!"zvedla jsem se na nohy.„Měla bys stišit hlas"to přece nemůže.
„Na to nemáš právo"
„Ale mám "
„Jsem tvůj velitel"„Tak fajn co tě žere hm"
„Měla by ses naučit trochu respektu"
„Jako k tobě"mírně jsem se zasmála,
„Říkám ti nedělej mi problémy"
„Jo a moje služba už je splacená"
„Takže si hlídej záda a doufám že ti ten vlkodlak za to stál"„Naser si Xadoxi"rozešla jsem se k východu
„Dragoliova vrať se na místo!"
„Dragoliova!"ukázala jsem na něj prostředníček a odešla pryč.
ČTEŠ
Ze stínů a světel
FantasíaZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...