A taky jsem byla naprosto k ničemu.Kluk z druhé skupiny mi to nandal.Sejmul mě hned druhou ránou.Po souboji následovala snídně.Nebyla jsem po souboji schopná skoro nic sníst.Ale hlad jsem měla hroznej.
„Na"Jacob mi podal kapsičku .
„Jsou v tom všechny živiny a zasití tě to"nevěděla jsem jestli mu můžu věřit pořád jsem nevěděla kdo mi dal ty drogy.
„Fajn chápu"Jacob to otevřel a ochutnal na důkaz že v tom nic není.Pak už jsem si jí vzala.„Děkuju"na lavičku si za náma přisedla Renis.
„Jdete na tu párty"
„Jakou"zeptal se Jacob.
„Pořádají jí dneska večer vlkodlaci tady kousek v opuštěném domě"
„Prej na počest spojení škol"
„A zejtra je volno"„Jo půjdem"odpověděla jsem.
„Fajn ale nepočítej že tě ušetřím tréninku"
„Beru na vědomí"dneska už jsme měli volno a až do večera jsem to prospala.Renis ke mně večer přišla na pokoj a vypadala opravdu nádherně.Červené krátké upnuté šaty jí krásně zvýrazňovali křivky .Měla decentní makeup a vlasy navlněné.
„Ty ještě nejseš!?"
„Nemám co si obléknout"
„Ale prosimtě"prohrabovala mi skříň.Vytáhla černé upnuté šaty s dlouhým rukávem.
„Nenosím šaty"šaty mi tam nabalila moje vychovatelka byla spíš jako moje máma.
„Teď už jo "
„Obleč si to"„Fajn"pod šatama jsem si nechala korzet.
„Hm"
„Co s tebou"
„Rozpusť si vlasy "
„Máš je moc hezké"„Děkuju"chvilku jsem váhala ale pak jsem je rozpustila.Vlasy mi sahaly do půlky zad .Měla jsem od mala lehce vlnité a světle hnědé.
„Teď tě hezky namalujem"
„Já nevím"
„Já se neptám"neodvážila jsem se odporovat.Vždycky jsem měla poměrné světlou pleť ale čistou.Renis mi zvýraznila kontury a tváře.Dala mi řasenku a trochu třpytivého stínu přes celé víčko a na konec trochu rozjasňovače.
„A tadá "
„Moc ti to sluší"vypadala jsem opravdu hezky.Nikdy jsem žádnou kamarádku neměla.Můj otec mě držel doma.Měla jsem dobré vzdělání ale byla jsem neustále sama.Na stehno jsem si připevnila koženej kruh který měl poutko na dýku a to samé na druhou.Pak už jsme se sešli s klukama.„Takže jakej je plán"zeptá se Jacob.
„Ojet nějákou hezkou blondýnku "protočila jsem oči.Kluci.
„Hele nech si to jo Dragelova"
„Já nic neříkám"
„Ale tváříš se"
„Každej to má jinak dobře"
„Já nejsem na úlety na jednu noc to není nic pro mě "„Tak to tě brzo přejde"podotkne trochu s posměchem Jacob.
„A navíc vlkodlaci mají nejlpší postavu ze všech bytosti "řekně nadšeně Renis.Chvilku jdeme v tichosti lesem.
„Počkej"chytně mě Renis za ruku.
„Spala si už s někým žejo"„Jo"nebylo to zrovna nejepší.Bylo to v den máminy smrti.Bylo mi patnáct tenkrát jsem se hrozně opila a utekla na jednu párty kterou pořádal Zed.Byl to někdo naprosto random a bylo to hrozný.Druhý den jsem se probudila s hroznou kocovinou a vrátila se domů až v jednu odpoledne pomatuju si že mě pak otec hrozně zmálit.Od té doby se sexu vyhýbám.Vzbudilo to ve mě odpor a strach.
„Nic víc vám k tomu neřeknu"„Slyšíte hudba"řekne Jacob.
„Jsme tady"
ČTEŠ
Ze stínů a světel
FantasyZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...