Sedím před pokojem a čekám až můj otec rozhodne o mém životě.Můj nejstarší bratr se s ním už přes hodinu hádá.Nevypadá to vůbec dobře.Otevřou se dveře.
„Velerie pojď sem"můj bratr srší zuřivostí.
„Pujdeš tam"
„Už jsem se rozhodl"„Však jí prakticky zabiješ"řekne rozzuřeně můj bratr.
„Už ani slovo"
„Všichni z rodiny Dragelu jsou a budou bojovníci!"
„A basta!"
„Nenecham se ztrapnit jen protože mám dceru!"au.
„Buď to zvládne nebo zemře"odejdu.On mě prostě poslal na smrt.Mám přesně hodinu na to se připravit.Odejdu do pokoje.Iron za mnou příjde.„Ty to zvládnš"
„Mam tak dvou procentní šanci"
„Valeri budeš v pohodě"podá mi uniformu kterou donesl.
„Nechal jsem ti jí trochu upravit"
„Je z pravé kůže takže je pevnější a nepromokneš"
„Další věc korzet"„Korzet?"
„Zpevní ti to střed těla a znovu je trochu vylepšený"
„Přes břicho je kov protože když někdo bodá tak nejčastěji bodá do břicha"
„Pak boty jsou pevné aby ti zpevnily kotníky a jsou upraveny aby neklouzaly"
„Obleč se pak ti řeknu víc"poslechnu.Můj bratr úspěšně zdolal tři roky na akademii a teď je z něj velitel zapadní strany s bronzovou hodnostní nad sebou má ještě dvě.„Ten korzet je hrozně nepohodlnej"
„Ale muže ti zachranit život"podal mi tři díky.Dvě obyčejně a jednu s modrým hrotem.
„Proč má ta jedna modrý hrot"
„Je v ní trochu moci od Olegra"Olegro je jeho drekr.Jsou to magická stvoření která připomínají draky.Ale mají dva ocasi a nechrlí oheň.
„Když jí bodneš člověka se na pár minut nebude moc hýbat"můj bratr ovládá led je to moc propojená s jeho drekerem je velmi vzácná.Moc se projeví až po spojení.
„Dej si jí do boty"
„Na další dvě máš pouzdro z dolní strany ruky"
„Ty jsi rychlá tak na to nezapomínej a využí toho"
„Dál stáhni si vlasy do pevného drdolu"
„Vždycky je měj stažené"„Dobře"
„Jsi chytrá poslouchej"
„Snaž se na sebe neupozorňovat"
„Bude tam Naria "s Naroiu jsou zasnoubení ale dokud nedostuduje tak se nemůžou vzít.
„Je ve třetím ročníku je možné že se občas budete potkavat"
„Pomůže ti "
„A to je asi vše tam s tebou půjde Zed"můj druhý bratr Zed je ve třetím ročníku.„Jsem mrtvá"
„Nejsi mrtvá"
„Irone já nejsem žádnej zabiják"
„Měla jsem být lečitelka"jedna z dalších možností co se dá studovat.Jen na jiné škola.Po ní se léčí bojovníciDál je ještě ochrance ten se stará o drekery.Ještě je písář ten všechno sepisuje.To je vše.Nebo ještě se z tebe může stát vyvrhel ale to nikdo nechce.V našem světě je spoustu bytostí určitě jste o nich už slyšely.Upíří asi nejznámější a je to klasika mají ohromnou sílu a rychlost a nemůžou na slunce.Spálilo by je.Jejich kousnutí je pro nás jako droga.Nesmí se to.Žijí v budovách v luxusu a nemáme zrovna dobré vztahy myslí jen na sebe a na svoje lidi a naprosto nesnáší vlkodlaky.Vlkodlaci jsou naši spojenci .Žijí ve smečkách mají velmi dobrý sluch a čich a proměňují se.Též mají akademii hned vedle nás.Čarodějové s mámi udžují neutrální vztah.Dělí se na tři kategorie .Normální,vyšší čaroděj a vůdce kromě jejich moci umí míchat lektvary.Nejméně vlídné jsou ale vílí.Némůžou lhát ale jsou velmi manipulativní a dostat z nich informace je prakticky nemožné.Nemůžou lítat jak to bývá v pohádkách.A nás nemají radi.Dřiv byli i elfové .Elfové mají velmi potlačené emoce a jsou to skvělý bojovníci.Byli vyvražděni když jejich vůdce Brac Xadox zradil spolek pěti dřív spolek šesti.Spolek udržuje mír.A my jsme nelidští.Jsme na půl člověk a na půl anděl.„Ty to zvládneš o dalšího sourozence už nepříjdu"před dvěma leti zemřel můj bratr Bran .Ono se říká že zemřel ale byl zabit .Zabil ho Zyron Xadox jako pomstu za jeho otce který byl odsouzen k smrti před čtrnácti lety to take byli elfove teměř vyvražděni.
„Dobře"obejmul mě.
„Mám tě rád sestřičko"jsem ze všech nejmladší .A pravďepodobně nejmladší ze všech kadetu.Až za měsíc mi je devatenáct.
„Já tebe"
ČTEŠ
Ze stínů a světel
خيال (فانتازيا)Ze serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...