4 kapitola

35 6 0
                                    

Všichni jsme stáli v pozoru.

„Ukážu vám pár chvatů"
„Boline"

„Kdo je Bolin"zeptala jsem se.

„To je Xadoxuv bratranec"odpověděla mi Renis.Oba dva si sundali triko.Sakra proč má Zyron tak dobré tělo.Bolin ale taky.A nebyla jsem jediná kdo si to myslel.Mezi holkama se rozlehlo tiché šeptání.Na Zyronovi pravé paži byli tři kruhy jako důkaz o dokončení studia. A Bolin měl dva.Zyron měl na levé straně podbřišku znamení detí vyvrhelů.To samé znamení měl i Bolin.Jejich rodiče se stali vyvrhelové po útok na Elevr.Pote byli vyvražděni elfove přežili jen muži a jen nezletilí.Oba se postavili do bojové pozice.To jáké chvaty předvaděli bylo neskutečný.Oba dva se pohybovali neskutečně rychle.Bylo to celkem vyrovnané ale Zyron pak jedním chvatem dostal Bolina na břicho a překřížil mu ruce za zada.A to byl konec.

„Takže teď chci aby jste se postavili na žíněnky proti sobě a zkusili toho druhého dostat na zem"šla jsem proti holce s modrými konečky vlasů.Měla tak dvakrát větší postavu jak já.Nebyla z naší skupiny.Byli jsme pro tyto hodiny spojení.

„Jseš mrtvá"řekla a postavila se do postoje.To nebude dobrý.Taky jsem se postavila do postoje.Neměla jsem dýky nic čím bych se mohla bránit.Dvoum jejim ránám jsem se vyhnula.Ale třetí už ne .Zasahla mě do obličeje a následně hned do hlavy.Cítila jsem jak mi začala téct krev z úst a spadla jsem na zem.Dostala jsem nohou ránu do břicha a pak ještě jednu.

„Dost to stačí"ukončil zápas Zyron.Přiběhl ke mně Jacob.Pomohl mi vstát.Zyron si mě změřil pohledem.Udělalo se mi zle a omdlela jsem.Probudila jsem až na ošetřovně.

„No hurá"u postele seděl Jacob a Renis.

„Ahoj"sedla jsem si.
„Jak dlouho jsem byla mimo"

„Dvě hodiny"odpověděla mi Renis.
„Ta holka tě chtěla zabít"

„Jo chtěla"

„A je jich víc"řekne Jacob.

„No to je super"

„Je to kvůli otci"
„Je to kvůli tomu co dělá"můj otec je jeden z hlavních generalů a má zlatou hodnost.Rozhoduje o popravách a trestech a všem možném.Takže jestli mě chtějí zabít tak to má být pomsta za někoho z jejicj blízkých.Nemůžu jim to mít za zlé.

„Tak fajn budu tě trénovat"řekne Jacob.

„Kde jsem v tabulce"oba mlčí.
„Takže poslední super"

„Další trénink je za týden"
„Určitě se trochu zlepšíš"

„Necháme tě odpočívat"oba odešli.Usnula jsem .Nad ránem jsem se probudila.Potřebovala jsem si vyčistit hlavu tak jsem se šla projít .Narazila jsem na Zyrona který si s mečem zkoušel různé triky.

„Budeš mě pozorovat ještě dlouho "sakra.Myslela jsem že mě nevidí.Šla jsem trochu blíž.Přestal.
„Čekal jsem že předvedeš víc"jo nepovídej.

„Tak to se omlouvám"
„Dal si jí ke mně schválně"

„Prosila o to"jasně že jo.Takže on zařizuje kdo půjde proti komu.

„A ty si jí rád vyhověl "

„Ano"

„Už si mi podepsal rozsudek smrti"

„Možná"nemůžu vyhrát když on mi pokaždé dá někoho koho neporazím.
„Správná cesta není jediná cesta"

„Cože"odešel.

Ze stínů a světel Kde žijí příběhy. Začni objevovat