Bylo nás tady spousta.Lucas a Renis se rozprchly.Jacob zůstal se mnou popíjet drink.
„Ty nepůjdeš ojet nějákou blondýnu"„To není můj styl"
„Gentleman"
„Možná"
„Omluv mě na chvilku"Jacob odešel.Po chvilce se ke mně přichomejtne vlkodlak.Už jsem ho dneska viděla na tréninku.„Čau jsem Sem"
„Valerie"
„Ty jsi s Lucasem mám pravdu"„Ano"
„Nechceš jít někam kde nebude takový hluk"„Tak jo"šli jsme poměrně daleko za budovu.Přepadl mě špatný pocit.
„Jsme dost daleko"„Aspoň tady nikdo není"sedli jsme si na lavičku.
„Takže ty jsi syn Deriga"generál a zástupce vlkodlaků.
„Ano jsem "
„Citíš to taky?"
„Jo"
„Krev"Sem se zvedl.
„Pojď za mnou"následovala jsem ho.Šli jsme kousek dál.Upír! Žena se krmila na muži od nás toho kluka jsem od pohledu znala.Ta upírka byla z vyvrhelů.Todle je zakázané nesmí se to ale na to oni neberou ohled.Všimla si nás ,sakra.Ten kluk byl mrtví.Zabila ho.„Ale ale"šla k nám.Sáhla jsem po dýce ale to jí nezabije.Muselo to být speciální stříbro a to jsem neměla a nebo jí vyrvat srdce ale na to jsem zase neměla sílu a zkušenosti.
„Co budem dělat"
„Zabila Setha ta zrůdá"proměnil se.
„Seme ne"rozeběhl se po ní ale ta ho chytla a hodilo s ním prudce o zem.Bylo slyšet zakřupání kostí Sem zavil a zůstl ležet na zemi.Zůstala jsem sama na upírku která podle její sily byla ze starších.Super.Hodila jsem po ní dýku a aji bych trefila ale ona se rychle vyhla a dýka skončila na zemi.
„Ten tvůj obličejíček znám"rázem byla uplně u mě.Zkusila jsem chvat ale odhodila mě a já jsem zádama narazila do stromu a následně spadla na zem.
„Jsi dcera generála Mekose"
„Bude mi ctí tě zabít"už se po mě natahovala ale v tom jí probodo meč.Padla na kolena a pak na zem.Obrys postavi jsem poznala.Zyron.Tak to jsem byla v průšvyhu.„Specialní stříbro jo"normální stříbro vám musel vylepšit čaroděj.
„Jsi kousnutá nebo zraněná?"
„Ne snad ne"zvedla jsem se.Zyron mě probodl pohledem.Jo zlobil se.Nečekaně.
„Jak"„Bolin má dobré známe z prvního ročníku"s někým tam spí.
„A ten někdo mu o té párty řekl a já nejsem blbej"no.
„A teď okamžitě vypadněte hemží se to tu upíry"„Jak to že jsou tak blízko"
„Odejdi Dragolova"
„Musím vzít Sema"
„Už je prakticky mrtvej rozdrtila mu kosti"
„Ale ještě není"přiběhli ostatní s Bolinem.
„Všichni ?"zeptal se Zyron.Bolin přikývl na souhlas.
„Ještě jednou a osobně vás všechny zabiju"Zyron měl jako velitel tak trochu za nás zodpovědnost.Jestli se mu povede aby jsme v hodnocení skupin skončili do třetího místa tak se z něj stane generál.
„A teď zmiste"„Ne"
„Musíme mu pomoct"„Jo má pravdu on je se mnou"podotkl Lucas.
„Bože"Zyron si promne obličej.
„Fajn zná někdo čaroděje"„Ano"řeknu.
„Alec Ligwelt"jeden z vyšších čarodějů.„To si děláš prdel že jo"řekne Bolin.
„Ten nám nikdy nepomůže"„Mně jo"
„Fajn Boline vem je zpátky já,Dragoliova a ten pes jdeme za čarodějem"
„A Jacob sama s tebou nikam nejdu"
„Jak je libo ten aspoň umí s mečem"ušklíbla jsem se na něj ale měl pravdu.
ČTEŠ
Ze stínů a světel
FantasyZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...