„Krvácíš Dragoliova"opravdu.Z ruky mi tekl proud krve.
„Bež se nechat ošetřit "zvedla jsem se na nohy.
„A rada "
„Drž se ve skupině"poslední co mi řekl a pak se odebral k boxovacímu pytli.Šla jsem na ošetřovnu.Ruku mi zašili a obvázali.Málem mě zabili.Proč je Zyron nenechal.Už je to nějákou dobu a o nic se nepokusil .Určitě čekal na co nejlepší příležitost.Až to budu nejmíň čekat.
Po obědě jsme měli až do večera trénink.Padla jsem vyčerpaná do postele.Probudilo mě zaklepání.Do místnosti vešla zrzka ze zelenýma očima.
„Ahoj jsem Sarah"„Valerie"
„Vlkodlak že"„Ano "
„Bojovník"„Snažím se"
„Za půl hodiny máme trénink "odešla a já jsem se šla připravit.Byli jsme tentokrát venku.Sice bylo po ránu chladno ale pro trénink podle Zyrona idealní.Mrzla jsem.Byla zvláštní atmosféra.Hodně napjatá ale na Zyronovi nebylo naprosto nic poznat.Všichni elfové byli velmi ostražití.
„To si vážně myslej že je teď hned sežeru"
„Možná"v bojovém postavení jsme kroužili do kola.Sarah byla opravdu dobrá.Byl to jen trénink ale za pár dní má začít dálší kolo soutěží.Sarah se mě teď měla ujmout a trénovat se mnou.Vlkodlaci bojují jinak než my ale vlastně dost podobně.Jak šly roky tak jejich vlkodlačí geny slábly.Moc často se neproměnují stojí je to hodně energie a síly proto většinou bojují v lidské podobě.Náš souboj skončil nerozhodně.Pak jsme měli oběd a po obědě další trénink ale už bez vlkodlaků.Měli jsme novou hodinu a to boj se zbraněmi.S generálkou Sartelivou. Zatím nás učili jak správně držet meč a základní postoj.Pak byl znovu trénik se Zeronem.Jedna holka mě špatně trefila a protrhla mi stehy.
„Promiň"začala mi téct krev.„Zajdu si na ošetřovnu"Zyron pokývl hlavou na souhlas.Po cestě se mi udělalo špatně.Z vyčerpání a taky jsem toho moc nejedla.O kolo šel Bolin.
„V pohodě"
„An"nedopověděla jsem to protože jsem sebou sekla.Neprobudila jsem se na ošetřovně .Nevím kde jsem byla.Rozhlédla jsem se v místnosti byl Bolin a Zyron.
„Co tady dělám"„A podívejme kdo se přobudil"Zyron mi podal sklenici.
„Píj"„Ne díky"
„Jsou v tom jen vytamíny "
„Nevěřím ti"
„Nikomu tady"„To bys taky neměla "
„Někdo ti podstrčil drogy"
„A nebo sis je vzala sama"„Ne"
„Proto jsem tě vzal ke mně"řekl Bolin
„Kdyby to někdo zjístil měla bys problém"„Tak to by se vám hodilo ne"
„Měla bys víc jíst takhle tě to semele "
„Díky za informaci"měl pravdu ale co se sakra zajímá.
„Ale to není tvoje věc"„Jsi v mém týmu "
„Nedovolím abys ho oslabovala! "tými se na konci roku řadí od nejlepšího po nejhorší.„Možná kdyby mě tvoji lidé nechali na pokoji tak bych ho neoslabovala !"
„Jsi v jednom týmu v jedné škole a tohle jsou i tvoji lidé"
„Ne to teda nejsou"
„Laskavě se starej o ně a né o mě"naštvaně jsem odešla.Měla bych se najíst ale už bylo po večeři.Sakra.Ráno byl první souboj tentokrát ještě bez zbraní a konal se před snídaní.To budu naprosto marná.
ČTEŠ
Ze stínů a světel
FantasyZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...