19 kapitola

26 4 0
                                    

Sedli jsme si na židli naproti sobě.Oba jsme drželi karty vedle nás byla na zemi položená whisky.Oba dva jsme neradi prohravali.V místnosti bylo ticho jak moc jsme se oba soustředili.Bratr mě naučil jednu skvělou techniku.A zabralo to.Vyhrála jsem.

„Prohrál jste veliteli"na tváří se mi usadil úsměv.Bylo vidět jak ho to naštvalo že jsem ho porazila.Položil karty na zem a vyslékl si horní část uniformy.Sakra.Myslím že mám problém.Nevím jestli působili ty dva loky whisky ale jeho tělo vypadalo líp než jsem si pomatovala.Zyron se napil whisky.

„Pokračujem"hrálí jsme dál tentokrát to trvalo déle ale zase jsem vyhrála.

„Nechceš to vzdát"zeptala jsem se trochu posměšně.Ta hra mě bavila ale bylo na tom něco víc.Zyron byl očividně paličatý jako já takže si sundal i kalhoty .Nedívej se.Ne.Ne.Podívala jsem se.Přejela jsem pohledem od hlavy až dolů.Už chápu o čem všechny holky mluvili.Něco mě na něm přitahovalo.Počítala jsem že tímto naše hra skončila.

„Sedej pokračujeme"co.Už měl na sobě jen trenky.Chvilku jsem váhala ale vlastně proč ne.Další hra trvala dlouho.Měla jsem pocit žre vyhrávám jo tak to jsem se spletla .Zyron mě porazil.Jak sakra.Teď se zase vysmíval on mě.Vyslékla jsem si kalhoty.Neměla jsem pod tričkem podprsenku takže todle byla ta lepší varianta.Jo trochu jsem to nedomyslela.

„Chceš skončit"napila jsem se whisky.

„Ne"soustředila jsem se jak nikdy to přece musím vyhrát.Spojila jsem všechno co mě naučil bratr.Hráli jsme dlouho.Byla to hra o to kdo je lepší a ani jeden nechtěl připustit že to je ten druhý.Najednou mě otupila tupá bolest hlavi.Sargel.Volala mě.

„Prohralas"coze.Sakra.Na chvilku jsem nadávala pozor.Použil proti mě mou vlastní taktiku.

„Sakra"

„Uznej že jsi prohrála a nebo se svlékej"samozřejmě sázel na to že uznám mou porážku ale to mě očividně neznal.Stoupla jsem si.Přetáhla jsem si tričko přes hlavu.Moje vlasy byla naštěstí dost dlouhé aby mi zakrily prsa.Nic neviděl nebo maximálně na chvilku.

„Já nikdy neprohrávám"
„Pokračujem?"

„Ne"nečekal to 1:0 pro Valerii.Odešel někam pryč.

Ze stínů a světel Kde žijí příběhy. Začni objevovat