Druhý den jsem měla ráno trénink s Jacobem.A po oběde vyučování.Celej den jsem nad tím přemýšlel„Správná cesta není jediná cesta"A pak mě napadlo.On musí mít rozpis už týden dopředu možná už týdny.A když budu vědět s kým budu soupeřit tak se budu moc připravit.Byl to šílenej nápad.Ale neměla jsem moc na výběr.Počkala jsem si až on nebude v pokoji.Dveře od pokoje byli samozřejmě zavřené.Ještě že mě Bran naučil otevírat zamky pinetkou.Opatrně jsem vešla do pokoje a zavřela dveře.Jeho pokoj byl jednou tak velkej jak můj.A měl i větší postel ale jinak bylo vybavení stejné.
„Tak fajn"začala jsem hledat.Prohlédla jsem první šuplík a tam nic.Druhý taky nic.Ve třetím už to tam ale bylo.Vzala jsem to .Byli to tři papíry sešiti k sobě.Rozepsané tři souboje.
„Skvělé"už jsem chtěla jít pryč ale uslyšela jsem hlasy.
„A sakra"
„Sakra"rychle jsem zalezla pod postel.Do místnosti vstoupilo několik lidí.Poznala jsem jen Zyrona a Bolina.Porušovali pravidlo zhlukovat se do skupinek více než po třech se v noci nesmělo a navíc všichni to byli elfove. Vypadalo to na nějáké spiknutí.
Zyron se opřel o stůl.„Tak co vás zajímá"
„Co se stane když nakonci soubojů budem pod čárou"zeptá se blondýnka.
„Vypadnete"
„Stane se z vás odpadlík"„Zůstanete v Akademii dělat nějáké podřadné práce"dodá Bolin.
„Co bude po soubojích"zeptá se další holka.
„Pak vás čeká steska do hor a pak spojení s drekery a na konec závěrečné souboje"závěrečné souboje jsou něco hrozného musíš toho druhého zabít.
„Něco dalšího"zeptá se Bolin.
„Co ta Dragelova"zeptá se kluk který si pohrává s nožíkem.
„Řekl jsem vám že je moje"
„Chceme aby zaplatila"dodá jiný kluk.
„Vypořádám se s ní až bude správný čas"
„Nebo dokud jí někdo nezabije"řekne trochu posměšně bruneta.
„Bojuje opravdu hrozně"Zyron na to nijak nezaraguje.„Takže ještě něco"
„Já mám strach"špitne zrzek.
„Pro slabochy tady není místo"
„Strach vám niják nepomůže"
„Akorát vás zabije"
„Ještě něco"
„Ne "
„Fajn"
„Zítra touto dobou znova"
„Teď běžte"všichni kromě Bolina odešli.„Dáš si"
„Ty máš "Bolin pokývne na souhlas.
„Tak venku"oba odešli a já konečně taky.Nejednalo se o žádné spiknutí jen se jim snažil pomoct.
ČTEŠ
Ze stínů a světel
FantasíaZe serie : Legenda stínů a světel . 1 díl. Měla to být jen stará legenda.Všemi zapomenuta. Legenda o světlu a stínu o lásce a nenávisti o lžích a krvi.Ale co když legenda znovu ožije? Úryvek „Nech jí být Lucasi ona je jen sexualně frustrová"řekne Re...