14 kapitla

28 5 0
                                    

Po další hodině se to už celkem vyprázdnilo a to bylo znamení pro mě že se můžu konečně vrátit do akademie.Vyšla jsem z budovy směrem pryč.Předemnou se objevil upír.

„Ale taková čerstvá krev"určitě patřil k upírské šlechtě.

„Ne ne počkej"kousl mě ale asi jen na sekundu někdo ho odtrhl.Rafael.

„Co jsem říkal o svých hostech !"
„Vypadni"upír zmizel.

„Děkuji"

„V pohodě?"

„Ano"

„Nikomu o tom neříkaj jinak bych tě musel zabít"

„Rozumím"

„Fajn"
„A teď běž"odešla jsem no spíš utekla.Musela jsem to dojít pěšky protože otec tam ještě zůstal.Po cestě jsem si sundala podpatky.Brána byla naštěstí otevřená.Kousek od vchodu stál Zyron a Bolin a o něčem se bavili.Sakra.Zyron byl opřenej o strom.Našlapovala jsem velmi pomalu a opatrně.Obcházela jsem je tak aby mě neviděli.Už jsem byla skoro u vchodu.

„Dragoliova"ale ne.Pomalu jsem přistoupila k nim.

„Půjdu"řekne Bolin a odejde.Zabije mě.Teď?.Nemám energii bojovat.
Chvilku oba mlčíme.Udržuji si patřičný odstup.

„Je zajímavé co může udělat jen jméno"
„Děsíš se mě aniž bys o mě něco věděla"

„Řekl si že"

„Ne já ne"
„To ty si myslíš že tě zabiju"
„Kdybych chtěl tak už bych to udělat"to je pravda.

„Hraješ si se mnou"neodpověděl.

„Překvapila si mě"

„Hm"
„Takže co mě nezabiješ"

„To ještě uvidím"

„Fakt mě nebavíš"

„Ty mě celkem jo"
„Ale uvidíme na jak dlouho"
„Za chvilku je sjednocení a to nepřežije nikdo kdo není dost silný"

„Tak jak to že ty žiješ?"Zyrona si vybral král Drekeru.Eiren.Nikdo tomu nechtěl věřit protože Drekeři jsou bohové.Jsou moudří a nikdy by si nevybrali někoho kdo by mohl ohrozit mír.
Zyron se usměje protože ví že moje odpověď je z cesty a naprosto nepromyšlená a jde jen o snahu neprohrát v konverzaci.

„Jsi hodně drzá"tak to si se plete.Nikdy jsem nemohlá říct co jsem chtěla nebo co jsem si myslela.A jsem sama překvapená že zrovna před ním řeknu všechno co si myslím a to bez váhání.Zyron se zašklebí.Natáhne ke mně ruku a natočí mi krk.
„Jsi kousnutá"fakt neřikej.

„To není tvoje věc"uhnu hlavou a ustoupíl od něj.

„Pravda není"
„Ale nebuď blbá"
„S upíri si začíná jen blbec a to ty nejsi"má pravdu.S upíry se nic nezačíná.Ale to já ani nechci.

„Vlastní zkušenost"přimhouří oči a trochu mu potemňí.Tadle otázka se mu zřejmě nelíbila.

„Jdi do postele Dragoliova"

„Neodpověděl si"

„Taky nemusím "
„Jsem tvůj velitel"
„Takže běž!"

„Velitel a "nedopověděla jsem to protože to je Xadox člověk co mi zabil bratra a ovladatel stínů.Je to zlo.

Ze stínů a světel Kde žijí příběhy. Začni objevovat