💢مهم لطفا بخونینش💢

495 54 30
                                    

بچه ها درسته یک ماه نبودم:(
اما بخدا اکانتم پریده بود.
و البته بعد فهمیدن اینکه اکانتم پریده، واییییییییییی باورتون نمیشه انقدر حس گند و عنی داشت که نگو:/
انقدر عصبانی و ناراحت بودم که قابلیت اینو داشتم که بزنم اولین نفری رو که میاد سمتم بکشم و بعد بشینم براش گریه کنمممم هووووفففف
شما با ارمش میخونین ولی من با حرص مینویسمم(گفتم شاید بخواین نویسنده جون جونیتونو تصور کنید تعریف از خود نباشه ها!)
بگذریم هرچی بود گذشت ولی اگه دوباره مدت طولانی ای نبودم و حرفی نمیزدم بدونید باز اکانتم پریده و من شمارو تنها نزاشتم بخدا شما گوگولیای منید:(
و خب الان که دوباره شروع کردم به نوشتن اول اینو بگم:من برای اینکه درد از دست دادن اکانتمو کمتر کنم سعی کردم همه چیو از ذهنم پاک کنم و اصلا سناریو سازی نکردم(مسخرم نکنین من کلی تلاش کردم که یکی از فیکام بره بالا اونم بعد از نوشتن یه فیک که هرکاری میکردم نمیرفت بالا و برای همین نمیخواستم هیچوقت این فیکو از دستش بدم حداقل تا وقتی که کاملش نکردم حتی ممکنه فیکای بیشتریم بنویسم پس برام درد داشت)پس به زمان نیاز دارم و اینکه الان مدرسه هام شروع شده و من باید همه چیو باهم هندل کنم پس ما بیشتر ممکنه اخر هفته ها مثل چهارشنبه و پنج شنبه و جمعه پارت داشته باشیم و یا حتی ممکنه نداشته باشیم ولی قول میدم هروقت وقت گیر آوردم حتما حداقل چند خط و براتون بنویسم و سعی میکنم بهترین خودمو براتون بزارم چون میدونم شمام تو مدرسه زحمت میکشید و شاید بعد از یه روز سخت از خوندن یه فیک خوشحال و پر انرژی بشید و من دوست دارم که باعث این اتفاق بشم و برای انرژی دادن بهتون تو این روزای چرت جایزه بدم پس تمام تلاشمو براتون میکنم:)
دوستون دارم{♡}
لطفا ازمون حمایت کنید و مارو درک کنید:)
بوس بهتون☆
بای:(
راستی رابطه یونمین تو فیک به روایت تصویر پوستره بخدا نظرتونه؟😂

fₒᵣcₑd ₘₐᵣᵣᵢₐgₑ:ازدواج اجباری💍🔇Место, где живут истории. Откройте их для себя