4.5

226 50 55
                                    

Bu yazar oy ve yorum istiyor efenim anam hortumumuz nerede çok geriye gitmiş 🌪️ DEVAM
•••

Chris hyung kınayan bakışlarla bize bakarken büyük bir yüzsüzlükle yanında oturan Seungmin'e el salladım. Gülümseyerek karşılık verdiğinde bende gülümsemiştim. El sallıyorum çünkü masa çok büyüktü. Güya ailecem kahvaltı yapıyorduk ama hem ses çıkmıyor hemde lanet masa yüzünden herkesten uzak oluyorduk. Gerçi. Gerçi kraliçeden uzak olduğum için şu an çok mutluyum.

"Samiel nerede? Bize katılmayacak mı?"

"Fel'in durumu daha yeni stabil hale geldi. Ani bir şok geçirirse hemen yanında olmak için yemeğini odasına istedi."

Chris yemeğini yerken yanıtlamıştı. Eski, o kraliçeden çekinen hali yoktu artık. Kendinden emindi ve bunun nedeni hem arkasından çevrilen işleri bilmesi hemde vitasının artık yanında olmasıydı. Sorun şu ki ona anlatırken eksik bahsetmiştim. Kraliçenin Seungmin'i öldürmeye çalıştığını bilseydi şu an bu masada muhtemelen bir kişi eksik olur, keyifsiz sade bir kahvaltı ediyor olurduk. Malum. Rhino'da Samiel'de annesine çok bağlıydı. İkisinde de haksızda olsa annelerini koruma potansiyeli görüyordum. Bu yüzden sessizliğimi koruyup sadece suikast planını anlatmıştım o kadar. Kraliçenin bana minnet duyması gereken konular vardı.

"Anlıyorum... İmparatorluğumuz bu savaşta çok acı çekti. Özellikle yapılarımız çok zarar gördü. Bu konuyu yemekte açmak istemesem de maalesef konuşulması gereken şeyler var."

Ağzıma omletten bir parça alıp yavaşça çiğnedim. Yan gözle sevgilime baktığımda annesini takmadan yediğini hatta tabağını bitirmeye yakın olduğunu görmüştüm. Hm. Hızlı yiyor. Kesin az sonra afiyet olsun diyecek ama kendisiyle birlikte beni de kaldıracak. En iyisi sucukludan ağzıma atayım. Sevmiştim çünkü onu. "Neden cümlelerim sessizlikle karşılanıyor?"

"Çünkü buradaki herkes sizin ne yaptığınızı biliyor."

Seungmin'in dediği şeyle sucuk boğazımda kalmıştı. Tek benimde değil diğer yanımda oturan Jisung'ta öksürmüş gözlerini büyüterek bana noluyor lan bakışı atmıştı. Minho içmem için su verirken bilmiyorum diye fısıldadım Peter'e. Seungmin aşırı dominant duruyordu şu an ve hani... Wow. "Geçmişin ne olduğunu tam bilmiyorum. Ki bilsem dahi sizin duygularınızı anlayamam. Yine de bu size en büyük çocuğu, delta barışını yerinden etme hakkı vermiyor."

"Sevgilim-"

"Vita olarak başkasını gösterip Chris'i benden ayırsaydınız kendimi kontol edemeyip orada olan herşeyi herkesi öldürebilirdim!"

Yüksek sesi ile yutkundum. Haklıydı. Eskiden Chris ölünce patlama yaşamıştı ve herkesi öldürmüştü o. Yerçekimi... Fazlasıyla ağır bir güçtü. Kullanıcısı isterse karşısındaki kişiyi yerle bir eder bütün hücrelerini yere doğru çekerek hayatını bitirirdi. Kraliçenin kumarı yüzlerce kişiyi öldürebilirdi. "Bu yüzden yüzsüzce ülke meselerini kahvaltıda dile getirmek yerine bence özürlerinizi sunmalısınız." Sakinleşmek için seslice nefes alıp önüne döndü. "Ağır konuştuysam özür dilerim. Sadece... Bu yaşıma kadar kapalı bir odada yaşadım. Nedeni ise babamın beni siz kullanın diye eğitmesiymiş. Ancak şu an buradayım. Lynia krallığının veliaht prensi ve İeltra imparatorluğunun vitası olarak. Oğullarınız için muhteşem bir annesiniz ancak insan olarak gerçekten çok kötü birisiniz."

Gözleri dolmuştu. Ağlamamak için dudağını ısırdığında Chris canı acıyormuş gibi baktı ona. Ardından saçlarını okşamış ve şakağına öpücük kondurmuştu. Hüzünle gülümsedim. Sevgilisinin yanında olması çok güzeldi. Veliaht prens olmasına rağmen susmuş ve onun içini dökmesine izin vermişti.

Cruel author •Jeongho• ⚜️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin