nama-nama watak utama dalam cerita Antara Hidup dan Mati

6 0 0
                                    

Haris – Protagonis utama, bekas tentera upahan yang kembali ke tanah air untuk melindungi keluarganya dan mempertahankan kampung halaman dari ancaman musuh.

Iskandar – Rakan seperjuangan Haris, seorang perancang strategik yang bijak dan menjadi penasihat utama Haris dalam membuat keputusan penting.

Aisyah – Adik perempuan Haris yang merupakan kekuatan emosionalnya, menjadi motivasi utama Haris untuk terus berjuang.

Zafran – Askar muda yang baru menyertai pasukan Haris, penuh semangat tetapi masih kurang pengalaman dalam pertempuran.

Tuan Faizal – Pemimpin pangkalan yang dihormati, bertanggungjawab ke atas strategi pertahanan dan memastikan pasukan Haris bersedia menghadapi ancaman.

Rayyan – Pejuang veteran dalam pasukan Haris yang berani, tidak takut menghadapi musuh walaupun dalam situasi genting.

Amira – Doktor pangkalan yang berani dan penyayang, dia menjaga yang terluka dan mempunyai hubungan peribadi yang mendalam dengan Haris.

Hakim – Perisik yang bertugas mengumpulkan maklumat tentang musuh dan kerap kali memberikan data strategik penting kepada pasukan Haris.

Nadia – Penembak tepat yang tenang dan sangat berdedikasi, memainkan peranan penting dalam melindungi pasukan dari jarak jauh.

Firdaus – Pakar teknologi dan komunikasi yang memastikan perhubungan antara pangkalan dan pasukan sentiasa lancar dalam situasi genting.

Antara Hidup dan MatiWhere stories live. Discover now