*****

5 0 0
                                    


Assalamualaikum dan salam sejahtera,

Nama saya Mohd Idri, dan saya merupakan penulis di sebalik cerita ini. Saya mula berkecimpung dalam dunia penulisan sebagai satu cara untuk menyampaikan cerita yang beremosi dan penuh dengan pengajaran. Sejak kecil, saya selalu tertarik dengan kisah-kisah epik yang penuh dengan aksi, pengorbanan, dan ketabahan.

Saya percaya bahawa setiap cerita yang baik mempunyai kuasa untuk memberi inspirasi dan memberi kesan mendalam kepada pembacanya. Melalui karya ini, saya berusaha untuk menggabungkan elemen-elemen yang saya gemari—aksi, strategi, dan hubungan kemanusiaan—ke dalam satu cerita yang bukan sahaja menarik, tetapi juga menyentuh hati.

Menulis kisah seperti ini adalah satu perjalanan yang penuh dengan cabaran, tetapi ia juga memberi saya peluang untuk meneroka pelbagai aspek kehidupan dan mempersembahkan watak-watak yang kuat dan berdaya tahan. Saya berharap karya ini dapat memberi anda pengalaman yang tidak dapat dilupakan, dan mungkin juga memberi anda pandangan baru tentang makna perjuangan, persahabatan, dan pengorbanan.

Terima kasih kerana sudi meluangkan masa untuk membaca cerita ini. Sokongan anda amat bermakna bagi saya, dan saya berharap anda akan terus menikmati karya-karya saya yang seterusnya.

Salam hormat,

Mohd Idri

Antara Hidup dan MatiWhere stories live. Discover now