Hakan: Bana öyle bir şey söyle ki seni dava etmekten vazgeçeyim.(Görüldü)
Hakan: Sustun.
Bilinmeyen Numara: Beni sev istiyorum. Ben de senin deli gibi seveyim istiyorum. Yan yana geldiğimizde senden Başka bir şey düşünmeyeyim istiyorum.
Bilinmeyen Numara: Bu yüzden bana kalbinin kapılarını açmanı istiyorum.
Hakan: madem bu kadar şey istiyorsun, neden karşıma geçip insanca bunu denemiyorsun?
Bilinmeyen Numara: Çünkü insanca bildiğinden şüpheliyim dkfllfşlf
Bilinmeyen Numara: şaka şaka sadece çekiniyorum ve sanırım korkuyorum
Hakan: Ben de tanımadığım biriyle konuşmaktan korkuyorum onu ne yapacağız?
Bilinmeyen Numara: Bak işte anlaşamadığımız nokta burada başlıyor. Ben de seninle tanışmak istiyorum. Bunun için bana izin vermelisin ve biraz da olsa kendine akışına bırakmalısın.
Bilinmeyen Numara: bir de kız evi naz evi derler senin yaptığın nazı 100 tane kadın bir araya gelse yapamaz.
Hakan:Bu naz değil, önlem.
Bilinmeyen Numara: tabi efendimm.
Bilinmeyen Numara: foto atar mısın?
Bilinmeyen Numara: noğlurr bir şey için lazım
Hakan:?
Hakan: Ne için istiyorsun
Bilinmeyen Numara: Galerim şenlensin diye istiyorum. Noğlur
Hakan: 13 yaşında falan mısın?
Bilinmeyen Numara: o senin zeka yaşındır bebekanım ( gönderilmedi)
Bilinmeyen Numara: her insan içinde bir çocuk yatar tabiki...
Bilinmeyen Numara: Buna vurgu yaptığını anlamadım sanma. Seni hınzır seni
Hakan: Gerçekten şaka gibi birisin.
Bilinmeyen Numara: öyleyimdir bebeğim neyse ki piyango talihlisi sensinnn ( Görüldü)
Bilinmeyen Numara: Pardon Hakan bey bebeğim yok.
Hakan: Güzel bazı şeyleri öğreniyorsun demek ki
Hakan: Sen bir şeyleri öğrenirken bende senin adını öğreneyim o halde?
Bilinmeyen Numara:Yok artık oldu olacak kimlik fotokopisi atayım.
Bilinmeyen Numara: Gün alcaksan olur tabi
Hakan: Başladın gene deli deli konuşmaya, ne günü?
Bilinmeyen Numara: Nikah günü...
Bilinmeyen Numara: Seninde bende gönlün var biliyordummm
Hakan: Akıllısı beni bulmaz delisi götümden ayrılmaz
Bilinmeyen Numara: terbiyesiz
Hakan: Konuyu değiştirme adını söyle. En azından elimde hitap edecek bir şeyim olsun.
Doğru söylüyordu. Elinde bana dair hiç bir şey yoktu. Ben ona kendimle ilgili bilgi vermeden ne kadar ilerlerdim orasıda muallaktaydı.
Saat gece yarısını zorlarken koltuğumu pencerenin önüne çekmiş karşı evi perdenin arkasından dikizliyordum. Onun odası ile odalarımız karşılıklıydı ama bir kez bile camdan baktığını görmemiştim.
Işıklarının hala açık olması, onu görme umuduğumu daha da körüklüyordu. Bir karartı gibi yatağına doğru adımlarken kalbim heyecanla attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SATIRLAR ARASI AŞK
Romance" Ne zaman yalnız hissedersen dön bak arkana çünkü her zaman senin için orada olacağım." 💙 Babaannesinin hastalığı yüzünden eski mahallesine geri dönen Hakan.. Mahallesi'nde sakin bir hayat süren Züleyha.. 💙 Seksi komşum seri adımlar ile evine g...