PERLA'DAN
Sevgili okur,
Kitabımı okuyan veya henüz okumamış herkese merhaba! İlk olarak, bu yolculuğa katıldığınız için teşekkür ederim. Bildiğiniz üzere Wattpad'e gelen bir erişim kısıtlaması söz konusu, bu yüzden yazdığım kurguyu vpn kullanmak istemeyenler için Çizgi Studio'ya yüklemeye karar verdim; aynı zamanda burada da yayınlamaya devam edeceğim.
Yansımanın İki Yüzü'nü yazmaya tam 6 sene önce Wattpad'de başlamıştım ancak kişisel sebeplerden dolayı devam edemedim ve o zamandan bu yana pek çok şey değişti. İlk olarak, hikayeye ilgi gösteren herkese teşekkür ederim. Daha önce kitabımı okumuş olanlar varsa, bilmelisiniz ki, başlangıçtaki olaylar özellikle üçüncü bölümle birlikte farklı bir yöne evrilmiş bulunmakta.
İlk iki bölüm, beş yıl önce yazdığım haliyle daha önce Wattpad'de duruyor olsa da, 7 Eylül 2024, tarihinde yaptığım güncelleme ile yazım dilini yeniledim ve anlatımı güçlendirdim. Çünkü daha bu sene yazdığım 3. bölümün yazım diliyle aralarında çok fazla farklılık oluştu haliyle.
Ancak esas önemli değişiklik, üçüncü bölümden itibaren kurgunun bambaşka bir yol izlemesi. Yani beş altı sene önce okuduğunuz şekilde ilerlemiyor artık kurgu. Daha önce okuduysanız ve hala bu mecrada aktifseniz, üçüncü bölümden itibaren yepyeni olaylar ve gelişmelerle karşılaşacaksınız. Bu nedenle, eski okurlar için bile hikaye yeniden keşfedilecek bir serüvene dönüştü diyebiliriz.
Hikayenin olay örgüsünde önemli bir değişiklik yapmadım; eğer ilk iki bölümü daha önce okuduysanız, direkt olarak üçüncü bölümden başlayabilirsiniz. Fakat yeni dil ve anlatım tarzıyla baştan okumak da size farklı bir deneyim sunabilir.
Eğer ilk defa okuyorsanız, hoş geldiniz! Hikayeyi her detayıyla yeniden sunmak için sabırsızlanıyorum.
Umarım hatırlayanınız çıkar, keyifli okumalar ve derin düşünceler dilerim!
Not: Bu kitap, şiddet, ve rahatsız edici sahneler içermektedir. 18 yaş ve üzeri okurlar için uygundur. İçeriğin bazı bölümleri hassas okuyucular için zorlayıcı olabilir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANSIMANIN İKİ YÜZÜ (Düzenleniyor)
ActionSeden Sayedar, dedesi Fuat Alas Sayedar'ın ölümünün ardından karmaşık bir döngünün içine çekilir. Bu döngü, sıradan bir intikam hikâyesi değil; zamanın unutulmuş katmanlarında gizlenen, kırık yeminlerin yankılandığı ve çürümüş ideallerin yeniden fil...