* CHAPTER 11 *

236 1 0
                                    

Ek bahut badi kothi ke samne club se music ki awaaz bahir lounge tak aarahi thì bahir mojud koi bhi shaks club ke andar mojud logo ki kuwwat bardasht par hairani ka izhaar kar sakta tha lekin wo club ke andar mojud logo ki halat dekh leta toh wo is hairaan kun kuwwat bardasht ki wajah jaan let! Club ke andar 6 ladke the aur wo jis halat me the us halat me us se bhi tez aur buland music bhi un par asar andaaz na ho sakta tha aur jaha tak saat ve ladke ki baat hai toh wo aisi kisi chiz se mutasir nahi hota tha!! Club ka wo kamra us waqt dhue aur ajeeb kisam ki smell se bhara hua tha! Mate par mashoor restaurant se laaye hue khane ke khule dabbe aur disposable plates, spoons bhi padhe the! Mate par khane pine ki bachi kichi cheeze aur haddiya bhi idhar udhar phenki gayi thi!! Ketchup ki bottles se giri hui ketchup mate ko aur Ganda kar rahi thi! Wo saat ladke us hi mate pe thode thode faasle par padhe the unke saamne mate par beer ki cans ka ek dher bhi laga hua tha aur tafreeh ka ye silsila wahi tak nahi ruka tha wo drugs karne me bhi masroof the jinka intezam unme se ek ne kiya tha!!

Pichhle 2 mahine mein woh teesri baar is adventure ke liye ikhatta hoe the aur un teenon maugo par woh char mukhtalif kisam ki drugs istemal kar chuke the! Pehli baar un logo ne wo drugs istemaal ki thì jo un me se aik ko apne baap ki daraaz se mili thi! Dusri baar unhone jo drugs use ki thì wo unke school fellow se isalamabad ke aik club se Kharidi thì aur is baar wo jo drugs use kar rahe the wo unhone ek trip par Rawalpindi ki ek market ki ek afgan se kharidi thi! Teeno maugo par unhone drugs ke sath alcohol ka istemal ki ya tha jiska husool unke liye mushkil nahi tha!

Us waqt bhi un saat ladko me se b ladke pure nashe me the aur unme se ek abhi bhi kaanpte hatho ke sath drugs ko sunghne ki koshish kar raha tha jabke 2 ladke cigrette pite hue baaki lado ke sath tuti phuti guftagu kar rahe the! Sirf saat va ladka mukammal taur pe hosh me tha! Us ladke ka chehra pimples se bhara hua tha aur uske gale me mojud si yaah tight doori ki 3,4 ajeeb si design kì chaine thì aur "elvis Presley lactor and singer) ke design ka collar dark blue colour ki shirt ke sath ek behooda sii light grey jeans pehne hue tha jiske dono ghutno par 'Madonna' (actor) ka chehra paint hua tha!

Usne Aankhen khol kar apni right side mojud ladko par ek nazar daali. Uski Aankhen surkh ho rahi thì Magar us surkhi ke bawajood wo Aisa koi taasir nahin de rahi thi ke wo baaki ladkon ki tarah mukammal taur par Nashe ki giraft mein tha. Chand mint unhe dekhne ke baad usne sidhe hote hue dibbiyon mein mojud drug cone me daal di aur ek chhote se straw ke sath usey sunghne Laga, kafi der ke bad usne straw ko aik taraf phenk diya aur Apne hath par thodi si drug rakh kar zaban ki nok se kuch dilchaspi, tajassus magar ehtiyaat ke sath usey chakha. Dusre hi Lamhe usne barg raftari ke sath apne left side thuka, drugs yaqeenan bohot achi quality kì thi. Uski Aankhen pahle se jyada surkh Ho Rahi thì Magar woh abhi bhi Apne hosh ve hawas mein tha. Uske chehre ke tasirat se lag raha tha ke woh apni sar garmi se jyada mehfooz nahi hua. Ek do minut ke bad usne Apne mate pe pade hue beer can se Chand ghoot dete hue drug ke zaike ko saaf karne ki koshish ki. Can rakhne ke baad wo Chand mint cone me mojud drugs ko dekhta raha, baki b ladke us waqt tak nashe me dhut carpet par aundhe muh pade hue the Magar woh ab bhi usi tarah baitha tha, can me maujood beer ke ghoot lete hue woh pur soch Andaaz me un sab Ko dekhta Raha !uski Aankhen ab suj gayi thì magar un me maujood chamak bata rahi thì ke wo abhi bhi mukammal taur par Nashe me nahin hai !!

Uske sath Teesri bar hua tha.pehli do baar drugs istemal karne ke baad isi tarah baitha raha tha. jabki uske dost bahut jaldi nashe me dhut ho gaye the. Raat ke pichhle peher woh un logon ko isi halat me chhodkar khud Ghar a gaya tha! aaj bhi woh yahi karna chahta tha. kamre ke andar maujud smell se ab pahli bar wo ulajhne Laga usne khada hone ki koshish ki aur woh ladkhadaya! Apni ladkhadahat par kabu paate hue woh sidha khada ho gaya!niche jhuk kar usne carpet se keyring, wallet aur credit card uthae fir aage badhkar usne stereo ko band kardiya. Apni suji aur surkh aankhon se usne kamre mein ek najar daudai. Youn Jaise woh koi chij yaad karne ki koshish kar raha ho fir woh kamre ke Darwaze ki taraf badh Gaya!

Ek bar FIR niche baithkar usne joggers pehne aur unki laces ko apne ankles ke upar bandha phir darwaze ka lock khol kar bahir nikal Gaya. Roshni se ekadam woh corridor ki tariki mein a Gaya. Andhere mein apna rasta dhundhte hue woh us club ke Berauni darwazee ko kholta hua bahar lawn me aa Gaya. Club ki sidhiyan utarte hue use y apni naak se koi chij behti Hui mahsus Hui. Left hath utha kar usne apne upper lips touch Kiya toh uski ungaliyan chipchipane lagi thi. Hath uthate hue apni ungaliyon Ko roshni dekha. Uski ungali yon per khoon ke katre Lage hue the usne Apne trouser ki pocket me se ek rumal nikala aur us se Apne hath per Laga khoon saaf kara aur fir naak se behne wala khoon saaf kiya use Apne halak mein koi cheez chubti Hui mehsus Hui. Uske khankaar kar apna gala saaf karne ki koshish ki.usey ab apne sine pe bhi ghutan mehsus hone lagi thì. ChAnd gehra Saans lene ke baad usne Apni ghutan Ko Kam karne ki koshish ki. Wahi khade Khade usne do teen bar niche Dhokha aur ek baar phir sidhi yaan utarne ke liye Apne kadam badhae. Wo ekdum thatak Gaya. Uski naak mein Ajeeb si sansanahat Hui aur phir ekdum koi chij Puri kuwwat se bahane lagi. Wo be-ikhtiyar kamre ke bal jhuk Gaya.ek dhaar ki surat me uska khoon naak se behke zine me girne laga. Marble par pisalta hua khoon ko wo dekh raha tha!!

{ Next part guys jaldi upload ho jayega please vote kare jisse mujhe motivation mile aur mai daily chapters upload karti rahu }

PEER E KAMIL ( umera ahmed)Where stories live. Discover now