* CHAPTER 17 *

179 2 0
                                    

Uska chehra be izhar tha, magar agar ghoor se dekha jaye to yeh saaf tha ke woh maze le raha tha. Jab actress ka dance do ghante baad khatam hua, toh zyada tar mard hall mein behosh ho chuke thay. Wapas jaana unke liye masla nahi tha kyunki woh waapis jaane ka irada lekar nahi aaye thay-woh raat guzarna chaahte thay. Chaaron ladkon ne bhi wahan raat guzari. Agle din, wapas jaate hue, ek ladke ne pehle wale se poocha jo gaadi ke bahar dekh raha tha, "Toh, kaisa tajurba raha?"

"Theek tha," usne casually jawab diya.

"Theek tha? Bas itna? Waise..." Naraz hote hue, usne beech mein baat chor di.

"Yeh jagah kabhi kabhar dekhne layak hai. Aur kya keh sakta hoon? Magar isme kuch khaas nahi tha. Meri girlfriend us aurat se behtar hai jiske saath maine raat guzari," usne jawab diya.

Hashim Mubeen ki poori family dining table par mojood thi. Wo khushgawar guftagu kar rahe the jabke wo khana kha rahe the. Imama unki guftagu ka mawzu thi.

"Baba, kya aapne dekha hai ke Imama din ba din zyada serious hoti ja rahi hai?" Waseem ne usay provokingly dekhte hue kaha.

"Ha...maine kuch mahino se ye notice kiya hai," Hashim Mubeen ne jawab diya, aur unki nazar Imama ke chehre par thi.

Imama ne Waseem ko ghoor kar dekha jab usne chawal ka ek niwala uthaya. "Imama, koi masla hai?"

"Baba, ye bakwas karta hai aur aap uski baat mein aa jate hain. Main serious aur busy hoon apni padhai ki wajah se-akhir har koi Waseem ki tarah bekaar nahi hai," usne kuch chirchira kar kaha aur Waseem ke kandhe par halka sa thapki di.

"Baba, jab ye doctor ban jayegi to kya banega agar isne apni padhai ke shuruati saalon mein hi ye haal hai," Waseem ne mazak urate hue kaha. "Miss Imama Hashim ko muskurane mein saal lag jayenge..."

Sab log table par muskurane lage: aisi nok jhok aksar hoti rehti thi. Imama aur Waseem ka jhagra na ho, aisa kabhi kabar hi hota. Magar Waseem bhi Imama ka sabse acha dost tha-shayad un dono ka umar mein kareebi hona unki dosti ki buniyad thi.

"Aur socho ke Imama..." lekin usne is baar usay baat poori nahi karne di. Usne ghuma kar uske kandhe par zor se mukka mara. Us par koi asar nahi hua.

"Hamare ghar mein ek doctor ke ilawa aur kya ho sakta hai jo 'healing touch' rakhti hai? Aapne abhi demonstration dekhi hai aur andaza laga sakte hain ke aaj kal doctor apne mareezon ka kaise ilaj karte hain. Ye bhi un wajahon mein se ek hai ke mulk mein death rate kyun barh raha hai..."

"Baba, please usay rokiye!" Imama ne haar maan kar Hashim Mubeen se darkhwast ki.

"Waseem!" Hashim ne muskurahat dabate hue apne bete ki taraf dekha jo tameez se chup ho gaya.

Usne paper bag ke tamam contents grinder mein dal diye aur grinder on kar diya. Us waqt cook andar aaya.

"Chote Saab, mein madad karun?" usne peshkash ki lekin usay haath se roka diya

gaya.

"Nahi, mein kar lunga. Lekin mujhe ek glass doodh la do." Usne grinder band kar

diya. Cook ne usay doodh la diya. Adha glass doodh mein usne grinder ka contents

daala, jhat se milaya aur usay nigal gaya.

"Aaj tumne kya pakaya hai?" usne cook se poocha, jo usay batane laga ke usne kya

pakaya hai. Uske chehre par naraazgi ka asar aaya.

"Mujhe kuch nahi khana. Mein upar sona ja raha hoon; mujhe tang mat karna," usne sakhti se kaha aur kitchen se nikal gaya.

Wo bheja bheja lag raha tha, daari ugi hui thi, aur shirt ke do button ke siwa sab

khule hue the. Apni chappal ko ghaseet-te hue wo apne kamre mein gaya aur darwaza band kar diya. Phir usne bara music system on kiya aur Michael Bolton ka 'When a Man Loves a Woman' full volume par lagaya. Wo bed par moonh ke bal leta gaya, remote haath mein tha, aur paon music par hil rahe the.

Bed aur uske ilawa kamre mein sab kuch theek tha. Kahin dhool ka ek zarra bhi nahi tha. Audio-video cassettes neat and tidy ek shelf par rakhin thi, aur wall par bhi kuch books aur computer table uski muntazim tabiyat ka izhar kar rahe the. Hollywood actresses aur mukhtalif bands ke posters walls ko saja rahe the, jabke bathroom ka darwaza aur kuch windows Playboy ke nude cut-outs se decorate kiye gaye the.

Pehli martaba kamre mein dakhil hone wala shakhs hairan reh jata kyunki windows par life-size aur lifelike nude pinups the jo khaas order mein rakhe gaye the. Audio system ke ilawa ek keyboard, guitar, piccolo aur oboe bhi walls par latak rahe the. Yeh saaf tha ke kamre ka maqeem music mein bari dilchaspi rakhta tha. Bed ke samne ek television cabinet tha jiske shelves par shields aur trophies rakhi thi. Ek aur kone mein cricket bats aur racquets sports stars ke posters ke saath hunar mandi se latak rahe the. Aisa lagta tha ke Gabriela Sabatini ke haath mein tennis racquet tha, jabke doosra Rodney Martin ke haath mein, aur squash racquet Jehangir Khan ke haath mein tha..

Double bed par woh silken sheets thi jo maali lag rahi thi. Kuch pornographic magazines, zyada tar Playboy, idhar udhar bikhri hui thi aur paper-cutter aur cut-out snippets is baat ka saboot the ke wo pictures kaat raha tha. Chewing gum wrappers, ek khaali coffee mug, Dunhill's ka packet aur lighter, ek ashtray aur idhar udhar bikhri hui raakh ne white silk sheet par daagh daal diye the. Kahin ghadi thi aur ek tie, aur pillow ke paas ek cell phone tha jahan woh shakhs moonh ke bal leta tha, shayad aadha soya hua tha jab uska haath bed par phone dhundta raha jo baj raha tha. Phone ki beep usne nahi suni aur remote uske haath se gir gaya jab uski pakad dheeli ho gayi. Michael Bolton ki awaz 'When a Man Loves a Woman' ke lyrics ke sath kamre ko bhar rahi thi-darwaze par dastak zor aur musalsal hoti gayi, magar wo bed par be-harakat leta raha......

{ Next part guys jaldi upload ho jayega please vote kare jisse mujhe motivation mile aur mai daily chapters upload karti rahu }

PEER E KAMIL ( umera ahmed)Where stories live. Discover now