* CHAPTER 16 *

183 0 0
                                    

"Imama Apa, tum Lahore kab ja rahi ho?" Usne achanak apni notes se sar uthaya.. Saad aahista aahista uske ird gird cycle chala raha tha. "Kal. Kyun pooch rahe ho?" Usne apni file band kar di. "Jab aap chali jaati hain, toh mujhe bohot yaad aati hai," usne kaha.

"Kyun?" Usne muskurate hue poocha.

"Kyunki mujhe aap bohot pasand hain aur aap mere liye khilone laati hain aur mujhe drive pe le jaati hain aur aap mere saath khelti hain," usne tafseel se jawab diya. "Kya aap mujhe Lahore le jaa sakti hain?"

Imama ko yeh samajh nahi aaya ke yeh ek tajwez thi ya sawal. "Main tumhe kaise le ja sakti hoon? Main khud hostel mein rehti hoon, toh tum kahan rahoge?" Usne poocha.

Usne is par socha aur phir cycle chalate hue bola, "Phir aap zyada aaya karein."

"Theek hai. Main zyada aaya karungi." Usne muskurate hue kaha. "Tum mujhse phone pe baat kar sakte ho. Main tumhe call karungi."

"Haan-yeh acha lagta hai." Saad ko yeh idea pasand aaya. Usne apni cycle ko lawn mein daudana shuru kar diya. Imama ne usay be khayali se dekha. Saad uska bhai nahi tha: woh paanch saal pehle unke ghar aaya tha.

Usne kabhi nahi poocha ke woh kahan se aaya tha-aur is baat ka use koi parwa bhi nahi thi-magar usse pata tha ke kyun usay laya gaya tha. Ab woh das saal ka tha aur family ke saath adjust ho gaya tha. Woh Imama ke sabse qareeb tha. Usay aksar uske liye afsos hota, na is liye ke woh yateem tha, magar uska mustaqbil dekh kar use udaasi hoti thi. Uske chachay ne bhi yateem bachay god liye thay aur unka mustaqbil bhi imama ke liye fikar ka sabab tha. Kitaab haath mein liye, woh Saad ko garden mein cycle chalate dekhti rahi.

Usay dekh kar, woh aksar aisay khayalat se pareshan ho jati, magar uske paas koi jawab nahi tha-kuch bhi nahi jo woh uske liye kar sakti thi.

Wo charoo Heera Mandi, Lahore ke red-light area mein thay. Woh sab 18 aur 19 saal ke darmiyan ke thay aur unka upper class background unke libaas se zahir hota tha; magar yahan umar aur social background ka koi ahmiyat nahi thi, kyun ke aksar naujawan ladkay yehan aate thay aur elite log unke regular customers mein shamil thay. Ladkay bazaar ki tang galiyon se guzarte hue apas mein baatein kar rahe thay. Teen ladkay guftagu mein masroof thay magar chautha ladka ghoor ke har cheez dekh raha tha aur aik tajub aur raaz ki soch uske chehre par thi. Lagta tha ke yeh uska pehla tajurba tha, aur uske doston se baad mein hone wali guftagu ne is baat ki tasdeeq kar di.

Gali ke dono janib, khuli darwazon mein, har umar, shakal, size aur rang ki auratein khadi thi-gori aur saawli, khoobsurat aur aam-sab ziada makeup mein aur uttaray hue kapdon mein thein. Har umar ke mard bhi gali se guzarte dekhe ja sakte thay. Ladka sab kuch ghoor se dekh raha tha.

"Tum yahan kitni baar aaye ho?" Usne apne daayein taraf khade ladke se poocha jo hans kar uske alfaaz dohra raha tha

"Kitni baar? Ab yaad nahi-maine ginati nahi kil Main yahan aksar aata hoon," usne fakhar se kaha.

"Mujhe yeh auratein itni attractive nahi lagti..kuch khaas nahi," ladke ne kandhe uchaal kar kaha. "Agar raat guzarna zaroori ho toh kam az kam mahaul achha hona chahiye-yeh jagah toh bohot gandi hai," usne napasandida nazar se gali ke gande paani aur kachray ke dheeron ko dekhte hue kaha. "Aur, yahan aane ka kya faida jab tumhare paas girlfriends hain?"

"Yeh jagah apni kashish rakhti hai aur in auraton ka hamari girlfriends se koi muqabla nahi. Girlfriends yahan ki auraton ki tarah nahi nach sakti," doosre ladke ne hansi ke saath kaha. "Aur aaj Pakistan ki mashhoor actress yahaan perform karne wali hai- dekh lena."

"Magar tum mujhe usay dance karte hue dekhne le gaye thay," pehle ladke ne beech mein roka.

"Aray, woh toh kuch nahi tha-bas mere bhai ki shaadi mein ek 'mujra tha. Magar yahan baat alag hai."

"Magar woh actress bohot posh area mein rehti hai; woh yahan kyun aayegi?" Uski awaz mein shak tha,

"Aaj us se khud pooch lena agar chaaho. Main aise sawal nahi poochta." Baqi ladike is baat par hans diye, magar pehla ladka use ghoor kar dekh raha tha

Akhirkar woh apni manzil par pohanch gaye jo gali ke ikhtitam par thi. Dukan ke qareeb se, unhon ne motia ke haar khareede jo unhon ne apne kalayon par lapeta, aur woh haar pehle ladke ke haath mein bhi pehnaya jo wahan aane par aitraz kar raha tha. Phir unhon ne tambaku wala paan khareeda aur use bhi ek paan diya- shayad usne pehle kabhi paan nahi khaya tha. Woh seedhiyon se upar gaye. Usne asar daal kar dekha aur uske chehre par tasalli ki muskurahat thi jab usne dekha ke jagah na sirf saaf thi balki acchi tarah se sajayi gayi thi.

Zameen par safed chadrein bichi hui thì aur takiye bhi rakhe thay. Darwazon aur khidkiyon par parday dheere se hil rahe thay. Kuch log pehle hi pohanch chuke thay magar performance abhi shuru nahi hui thi. Aik aurat, jiska chehra muskurahat se bharpur tha lekin wo muskurahat jhooti thi, tez raftari se unke paas ayi. Jab usne unse baat ki, pehle ladke ne uski surat ko dekha. Woh middle-aged thi, makeup se dhak gayi thi aur uske baalon mein motia aur gulaab ke haar the. Usne ek teez laal chiffon saari pehni thi aur uska blouse jism ko dhakne ke bajaye zahir kar raha tha Usne ladkon ko kamray ke ek kone mein bithaya. Jaise hi woh baitha, pehle ladke ne turant paan ko ek spittoon mein thook diya. Paan moonh mein bhar kar baat karna mushkil tha, aur usay iska maza aur zaika bilkul acha nahi laga tha. Baqi teen ladke dheemi awaz mein baat kar rahe thay. Usne kamray ke doosre mardon ko dekha jo takiyon se tek laga kar baithe thay aur unke samne note aur sharab ki bottles rakhi hui thi. Zyada tar buzurg aadmi safed kapdon mein thay; yeh pehli dafa tha jab usne Eid ke alawa itne logon ko safed kapdon mein dekha tha. Woh khud aur uske doston ne bhi casual libaas pehna tha-kale jeans aur kale T-shirt

Thodi dair baad, ek aur aurat jo zehrili rang ke kapdon mein thi kamray mein aayi aur beech mein baith kar ghazal gaane lagi. Musicians uske saath thay. Kuch gaane ke baad, usne paisay ikhatte kiye jo uspar barsaye gaye thay aur woh chali gayi. Phir mashhoor actress aayi jiske liye sab intezar kar rahe thay aur sabki nigahen uspar jam gayi. Usne ghoom kar apne shaiqeen ko pyar se salam kiya. Musicians ne is baar kuch nahi bajaya aur tej gaane ki recordings bajayi gayi. Performer ne dance shuru kiya. Uski performance se pehle jo khamoshi thi woh taaliyon se toot gayi aur mardon ne uske dance ko pasand karte hue shor machaya aur drinks chalu ho gayi. Kuch zyada nashe mein mard uth kar uske saath dance karne lage. Sirf pehla ladka chup chaap performance dekh raha tha.

{ Next part guys jaldi upload ho jayega please vote kare jisse mujhe motivation mile aur mai daily chapters upload karti rahu }

PEER E KAMIL ( umera ahmed)Where stories live. Discover now