* CHAPTER 14 *

193 1 1
                                    

Wo 16,17 saal ka ek dubla patla magar lamba ladka tha uske chehre par wo gehrao nazar aa raha tha jise ek baar bhi shave nahi kiya gaya tha aur is rawaiyya ne uski chehre ki masoomiyat ko barkarar Rakha tha, wo ek sports shirt jiske pairo me cotton ki jurabe aur joggers the chewingum chabate hue uski aankho me aik bechaini aayi!

Wo us wagt ek sadak par tha jaha kaafi log the aur wo bicho bich apne heavy duty motor cycle ko chala raha tha. Usne do dafa signal toda......3 dafa khatarnaak tariko se gaadiyo ko overtake Kara..4 dafa motorcycle chalate hue pichla tyre uthaya aur kit I hi der tak ek pathiye pe chalata Raha.......do dafa Bina kahi dekhe bark raftari se apni marzi ka turn li ya....... Ek dafa wo zig zag andaz me chalane laga.....b dafa usne Puri raftar se bike chalate hue apne dono pair utha diye !!

Phir ekdum isi raftar se bike chalte hue usne one way ke khilaf warzi karte hue line ko toda aur dusri line me zannate ke sath ghus gaya, saamne se aati Hui trafic ke brakes ekdum charchrane lage usne full speed bike chalate hue handle pe se apna hath hata di ya.....bike Puri raftaari se samne aane wali gaadi se takraii... Wo ek jhatke ke sath hawa me buland hua aur phir kisi chiz par gira.........usey andaza nahi hua uska zehen taareek ho chuka tha!

{ Next part guys jaldi upload ho jayega please vote kare jisse mujhe motivation mile aur mai daily chapters upload karti rahu } 

PEER E KAMIL ( umera ahmed)Where stories live. Discover now