⭐️Bölümümüzü yıldızlamayı ve yorum yapmayı unutmayınız⭐️
.
.
.Şimdiki zaman
Armina 'nın anlatımıyla,Doktorun uzaklaşmasıyla bakışlarımı yerden kaldırdım. Efeye başımla işaret verdim.
"Egeli gel sırtıma bir bak."
"Emredersin komutanım." dedi ve yaklaştı. Berk hemşire Efe'ye bir çanta uzattı.
"Bunun içinde gerekli olabilecek şeyler var."
"Eyvallah." dedi Efe de. Daha sonrasında Berk hemşire, banka oturan Korkmaz Üsteğmenin yanına doğru yürümeye başladı.
"Dikişin açıldı değil mi?" dedi ve sinirlice yüzüme baktı Efe.
"Belkide açılmamıştı-"
"Birazcık kendine dikkat etsen olmuyor değil mi?" Dedi ve yanıma eğildi. Sırtımı açtı.
"Dikiş açılmamış çok şükür." dedi ve çantayı açtı. İçinden bir kaç şey çıkarıp önüme koydu.
"Ah abla ya." diye söyleniyordu. Yüzünde canı acıyormuş gibi bir ifade vardı. Pamukla sürdü ilk önce. Kremi süreceği sırada duraksadı. Kafasını yaraya yaklaştırdı.
"Buraya yeni dikiş atılmış." aha şimdi sıçtım.
"Yoo ne alakası var?"
"Abla ben kör müyüm? Buraya yeni dikiş atılmış. Daha 1-2 gün bile olmamış."
"Yok canım, sen yanlış görüyorsun."
"Ne zaman açıldı?"
"Ne ne zaman açıldı?"
"Dikiler abla! Ne zaman açıldı."
"Karşında üstün var. Sesinin tonuna dikkat et."
"Emredersiniz de, resmiyeti istediğin zaman araya sokup olaylardan kaçamazsın biliyorsun değil mi?"
"Yo yaparım."
"Ne zaman oldu?"
"Kimseye söylemek yok?"
"Tamam."
"Dün gece, Ferdi babanın mekanındayken."
"Ne?"
"Duydun işte."
"Nasıl, kendi kendini mi diktin!" Aklıma o yeşil gözler gelince istemsice tebessüm ettim. Yemyeşil gözlü doktor, acaba nerede çalışıyordu?
"Yeşil gözlü bir doktor,"
"Abla, daldın gittin?"
"hm?"
"Erkek miydi kız mıydı bu doktor?"
"Erkekti."
"Yoksa! Allah allah! Ablam gelin oluyor, sırada bana geliyor!" dedi ve heyecanla ellerimi tuttu.
"Ya saçmalama Efe, dedim ve ellerimi çektim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANGRE ROJA
Aksiyon📢 BU HİKAYEDE GEÇEN KURUM, KURULUŞ VE OLAYLARIN GERÇEK HAYATLA BAĞLANTISI YOKTUR! "Günaydın, Birgen." dedi. Birgen ismini özellikle vurgulamıştı. Sinirle soludum. Nefes almak bile canımın fazlasıyla yanmasına sebep oluyordu. "Sana adımın Birgen ol...