Kerem'den
"Böyle işte istemiyorum falan dedi. Bende kendi halinde bıraktım." Dediğimle Yunus ve Barış çatık kaşlarla bana bakıyordu.
"Ne bakıyorsunuz öyle oğlum?" Birbirlerine bakıp geri bana döndüler.
"Kanka kaç aydır konuşuyorsunuz,görüşüyorsunuz bu mu yani?" Yunusun sorusuyla omuz silktim.
"O bana adım atmıyor ki hiç. Hep ben gittim yanına,hep ben yazdım,ben aradım. O sadece yazdığım zaman kısaca cevap veriyor,aradığım zaman iki kelime konuşup kapatıyordu. Evine gittiğimde bile mesafeliydi."
Çok uğraşmıştım onun için ama o beni hep yabancı gibi görmüştü.
"Yok artık amına koyayım! O kadar da değil. İlla bir şey hissetmiştir." Barışa alaylı gözlerle baktım.
Gözlerini kocaman açarak dudaklarını araladı."Ne yani hiç mi bir şey hissetmedi?"
"Sanmıyorum. Bir şey hissetse beni evinden kovmazdı."
Aklıma gelen bölük parça konuşmalarla içli bir nefes alıp verdim.
Flasback
"Elisa ben sana karşı farklı duygular besliyorum. Seni her gördüğümde içimde bir şeyler canlanıyor sanki. Yanına geldiğimde huzur buluyorum. Ne bileyim daha önce yaşamadığım şeyler yaşıyorum seninle." Dediklerime karşı boş gözlerle bakıyordu sanki.
Hiç mi bir şey hissetmemişti? Ufacık bile bir etkisi olmamış mıydı?
"Benimle ne yaşayabilirsin ki?" Sorusuyla afalladım.
"Ben sana ne verebilirim? " Çatık kaşlarla yüzünü izliyordum sadece.
"Ben sana hiç bir şey veremem Kerem." Tok sesiyle yutkundum.
"Sen ünlü bir futbolcusun. Etrafında birsürü güzel kızlar var. O kadar kızın arasından ben mi sana farklı duygular yaşattım? " Alaylı ifadesiyle konuşmasına devam etti.
"Dalga geçme benimle Kerem."
Boğazımı temizleyerek dudaklarımı ıslattım.
"Etrafımdaki kızların hiç biri umrumda değil. Benim için sadece sen varsın. Ne yaptın bana bilmiyorum ama senden başka bir şey düşünemiyorum. Senden bir beklentimde yok. Seni görsem yeter bana."
Karşımda kahkaha atarken duraksadım.Neden böyle yapıyordu? Ona karşı olan hislerimi neden anlamak istemiyordu?
"Hayır yetmez. Senin derdin benimle gönül eğlendirmek. Senin gibi birisi başka ne yapabilir ki böyle bir kızla? Bana acıdığın için böyle düşünüyorsun. Bunlar gelip geçici şeyler Kerem. "
Sözünü kesen taraf ben oldum. Bu kadarı da fazlaydı ama. Kendisini neden küçük görüyordu ki?
"Elisa neden kendine bunu yapıyorsun? Derdim gönül eğlendirmek falan değil. Böyle bi kız diye bahsettiğin kendinsin farkında mısın bunun? Neden kendini küçük görüyorsun? Anlattıklarımı anlamak istemiyor musun?" Sesimi hafif yükseltmemle kafasını salladı.
"Anlamıyorum ya anlamıyorum! Gelmiş bana burada yok sana karşı farklı şeyler hissediyorum. Yok seni gördüğümde içim şöyle oluyor! Asıl sen beni anlamıyor musun!? İstemiyorum ya ben hayatımda kimseyi istemiyorum! Kimsenin bana acımasını,kimsenin benimle gönül eğlendirmesini istemiyorum!"
Ayağa bir hışımla kalkıp bağırarak üstüme doğru gelmesiyle bende ayaklandım.
"Ben sana acımıyorum." Sakince konuşmamla göğsümden ittirdi.