Kral Jongin yeni bir güne, ilk defa huzursuz bir şekilde uyanmıştı. Dün gece yaşadığı şey yüzünden fazla uyuduğu söylenemezdi. İlk defa dudaklarına biri dokunmuştu ve bu garip hissettirmişti. Neden o an onu itmek yerine, esir olmuştu o dudaklara nedeninin bilinmesi kendisi için bile güçtü. Kapının tıklatılması ile yüzünü buruşturdu.
"Ne var yine Jongdae?"
"Yaralı olan askerler iyileşti kralım. Asker sayımız oldukça iyi. Dead krallığı için çalışmaya en kısa sürede başlayacağız. Kyungsoo'da bu savaş için çalışmalara başlayacak."
"Yani?"
"Sadece sizi bilgilendirmek istedim kralım."
"İstediğini yap. Benden emir almak zorunda değilsin sonuçta değil mi?"
"Evet değilim."
"İyi o zaman çık şimdi!"
"Sakin ol."
"Sakinim ben!"
"Ters tarafından mı kalktın?"
"Seni ilgilendirmez."
"İyi ne halin varsa gör aptal kral bozuntusu."
"Jongdae-ah!"
Jongdae kralın sinirlerini bozmakta usta olmuştu artık. Jongin, sinirleri yatışına kadar odasından çıkmadı. Çıktığı an hesap soracağı birisi vardı.
----
Minseok savaşta koluna yediği darbe sonucu, iyi bir şekilde müdahale edildikten sonra odasına getirildi. Kyungsoo arkadaşını iyi gördüğü için sevinmişti.
"Görmeliydin nasıl savaştığımı Kyungsoo. Bütün düşmanları alt ettim. Bu kadar güçlü olduğumu bile bilmiyordum. Keşke sen de olsaydın."
"Bir daha ki savaşta düşmanları alt etme sırası bende o zaman."
"Sen ne yaptın peki? Sürekli zindanda mı kaldın. Nasıl oldu da çıkardı?"
"Sadece ona olan sevgimden vazgeçtiğimi söyledim ve çıkardı böylelikle."
"Cidden kafayı yemişsin. Dünya da insan mı kalmadı sanki, gidip o aptal kral bozuntusunu sevdin? Umarım dediğin gibi vazgeçmişsindir."
"Vazgeçtim dedim ya."
"Peki, dediğin gibi olsun."
Kapının sert bir şekilde açılması ile ikili şaşkın bir şekilde krala baktılar. Hemen ayağa kalkarak selam verdiler. Kral Jongin Kyungsoo'ya oldukça kötü bakışlar ile bakıyordu. Minseok bundan korkmadan edemedi.
"Çık dışarı."
"K-Kim ben mi?"
"Evet sen!"
Minseok korkak adımlarla odadan çıktığı gibi, Jongin fazlasıyla sert bir şekilde kapıyı örterek kilitledi. Kyungsoo kendisine fazlasıyla kızgın bir şekilde yaklaşan kralı gördüğü an geriye gitmeye başladı. En sonunda duvara yapıştı ve gidecek yeri kalmadığını anladığında, olacaklar için kendini hazırladı.
Kaşları çatılmış, sinirle Kyungsoo'ya bakan kral, yakalarından tutarak kafasını sertçe duvara vurdu. Kyungsoo acıyla tısladı.
"B-Bırakın."
"Derdin ne senin çocuk?!"
"H-Hiçbir şey."
"Dün yaptıklarını ne kadar çabuk unuttun öyle."
"Unutmadım."
"Ölmek istiyorsun herhalde!"
"Ölümüm sizin elinizden olacaksa neden olmasın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oh My King! | KaiSoo
FanfictionKore'nin kralı Kim Jongin. Acımasız, merhametsiz bir kral. Bir çocuk için hayatını, kalbini nasıl değiştirebilir ki?