15. Han

29 6 1
                                    

Doktorka chvíli přemýšela, jak se z téhle situace nejlépe dostat bez jakékoliv újmy, dojde jí ale, že není jak. A tak si s povzdechem sedne na kancelářskou židli u stolu.

,,Máte přesně 45 minut. Potom se musím vrátit k práci."

,,Tři čtvrtě hodiny, jak štědré. Mohli bychom začít tím, že si budeme tykat? Přece jenom nejsi o moc mladší, ne?"

Ušklíbne se na mně a zadívá se na kytici, kterou jsem stále držel. ,,Tady si o mně někdo něco zjišťoval."

,,Ale ne z romantických důvodů. Nebo možná ano?"

,,Díky, nemám zájem."

,,Tím ale nemyslím tohle. Myslím si... myslím si, že..."

,,Tímhle tempem těch 45 minut uběhne rychle."

,,Myslím, že jsem potkal svoji spřízněnou duši!" zakřičel jsem až moc nahlas a dal si překvapeně ruku na pusu. Hong Eunwol se na chvíli zarazí, pak si ale odkašle a dál se chová znuděně a ledově, přesto v jejím hlase zaslechnu lehké rozrušení.

,,To... je dost možné. Ale bohužel jsou všechny informace o Salangu veřejnosti nepřístupné, takže vám, teda ti, k tomu nemám co říct."

,,A nemůžeš se alespoň podívat, zda můj Salang nezaznamenal včera nějakou aktivitu?" Teď, když jsem došel až do téhle budovy a nějak se dostal až do kanceláře jedné z vývojářek Salangu jsem se prostě nemohl vzdát.

,,Ráda bych ti pomohla, vážně, ale nemůžu, jasný? Kdyby to kdokoliv zjistil, měla bych velkej problém. Ale možná bys mohl zkusit zajít za mým taťkou..."

,,...Taťkou?"

,,Takže tak moc informací jsi nezjistil. Můj otec je 'ten hlavní' v téhle oblasti. Doktor Hong Hyeseong. Ten by ti možná dokázal nějak pomoct..."

,,Cože?!"

,,Můžeš mi přestat skákat do řeči?" zamračí se na mě, ale já ji nevnímám. V hlavě mi běží scéna, kdy se vrací doktor Hong s Minhem po tom, co nám Hong Eunwol dovysvětlila fungování Salangu. Když ji nazval koleginí, dost ji to rozhodilo a naštvalo. V tu dobu jsem si myslel, že spolu mají nějaký poměr, teď to ale dává větší smysl. To, jak mi to teď Eunwol oznámila znamená, že o jejím rodinném vztahu s doktorem většina lidí ví a že se za to sama vůbec nestydí. A tak se jí dotko, když ji doktor nazval jen koleginí.

Tahle obyčejně vypadajíci doktorka se zdála být stále více méně obyčejná.

,,Říkal jsem si, že je docela divné, že už takhle mladá jsi se dotala na tak vysokou pozici."

,,Menší podíl na tom má i taťka, ale nemysli si, že to byla lehká cesta. Mimochodem, máš posledních deset minut. A jestli už nemáš nic jiného na srdci, můžeš odejít rovnou. Těšilo mě." Stoupne si a chystá se mě vyprovodit, já se ale nedám.

,,Asi by reputaci Salangu neprospělo, kdyby se do novin dostalo, že sama doktorka Hong se vyhýbá kvůli Salangu kontaktu s lidmi. A taky by to nejspíš zklamalo i jejího otce."

,,Takže mě budeš vydírat? Jak zoufalej asi musíš být, abys začal vytahovat média?"

,,Hodně. A jediná věc, kterou chci je to, aby ses podívala do těch zatracenejch souborů, našla tam moje jméno a dala mi informace, které chci." Opět byla postavená do pozice, ze které vedla jen jedna cesta ven. Teda pokud nechtěla potopit Salang a všechny, kteří k jeho výrobě a vývoji jakkoliv přispěli, včetně sebe a svého otce.

,,Dobře," řekne nakonec. ,,ale slib mi, že o tom nikomu neřekneš. Už jen to, že sis sem nakráčel jako 'můj přítel' budu muset nějak vysvětlit. Víc problémů nepotřebuju."

,,Jen pokud ty slíbíš, že mi popravdě ukážeš a řekneš všechno, co v mé složce stojí." S donucením přikývne a dojde ke dveřím.

,,Mimochodem, co ta kytka?"

,,Jen záložní plán."

,,Polož ji na stůl. Když se tady budeš procházet s kytkou, bude to jen horší."

Kytici položím na stůl, jak mi bylo řečeno a vydám se za Eunwol hlouběji do Výzkumného střediska.

Salang • Stray Kids Fanfiction • CZKde žijí příběhy. Začni objevovat