Chapter 135 Cannon fodder family
November 09, 2023
Chapter 135" မလုပ်ရပါဘူးနော်…" ချီရှင်းချန် ချက်ချင်းငြင်းပယ်လိုက်သည် " တကယ်လို့သာပေါ်သွားရင် ကျွန်တော်ကြောင့် ကောကောရဲ့နာမည်ကိုထိခိုက်သွားစေလိမ့်မယ်…"
ပိုင်ရဲ့ ချီရှင်းချန်ကို ကြည့်လိုက်ချိန်တွင် စိုးရိမ်နေသည့်ပုံကိုမြင်လိုက်သဖြင့် ခေါင်းကိုပွတ်ပေးလိုက်ကာ ပြောလိုက်သည် "
ကိုယ်ပွဲဦးထွက်တုန်းက ညဉ့်ကောင်းကင်တွေကို စစခြင်းငါးနှစ်အတွင်း အချစ်ကိုမရှာဖို့ကတိပေးခဲ့တယ်…အခု ငါးနှစ်လည်းကျော်သွားပြီဆိုတော့ အခြေခံသဘောအရဆိုရင် ကိုယ့်ဘဝရဲ့လွတ်လပ်မှုကို ပြန်ရနေပါပြီ...ပြီးတော့ ကိုယ်သူတို့ကိုဆက်ပြီးဖုံးကွယ်မထားချင်ဘူး…"
" အထူးသဖြင့် ဒီခုနစ်နှစ်လုံးမှာ ကိုယ်နဲ့အတူအမြဲရှိပေးကြတဲ့ညဉ့်ကောင်းကင်အချို့ကိုပေါ့…ကိုယ်တို့ရဲ့ဆက်ဆံရေးက အိုင်ဒေါနဲ့ဖန်ဆိုတာထက် သူငယ်ချင်းဟောင်းတွေလိုတောင်ဖြစ်နေကြပြီလေ…ကိုယ် သူတို့ရဲ့ဆုမွန်ကောင်းတောင်းပေးတာကို ပွင့်ပွင့်လင်းလင်းခံယူချင်တယ်… ပြီးတော့ ညဉ့်ကောင်းကင်အများစုကလည်း ကိုယ်နဲ့မင်းရဲ့ရွေးချယ်မှုကို လက်ခံကြမယ်လို့ ကိုယ်ယုံကြည်တယ်…"
" ဒါပေါ့…" ပိုင်ရဲ့ စက္ကန့်အနည်းငယ်မျှ ရပ်နားလိုက်ပြီးနောက် ဆက်ပြောလိုက်သည်
" ကိုယ်က မင်းရဲ့အမြင်ကိုပိုပြီးလေးစားပါတယ်…မင်းမဖော်ထုတ်ချင်သေးဘူးဆိုရင်လည်း ကိုယ်တို့စောင့်လို့ရတာပဲကို… ကိုယ်ကအခုဆိုပြောင်းလဲနေတဲ့အခြေအနေမှာပဲရှိသေးတာ… အောင်မြင်ပြီးနောက် လက်ထပ်ပြီးတဲ့အချိန်ကြရင် ဖန်တွေလည်း ဒီလိုအမြင်မျိုးရှိနိုင်ကြတော့မှာမဟုတ်ပါဘူး…"
ပွဲဦးထွက်စဉ်ကတည်းက ပိုင်ရဲ့ ဂီတနှင့်ရုပ်ရှင်ဆိုင်ရာ ဗဟုသုတများကိုလေ့လာနေခဲ့ပြီး သူ၏စွမ်းရည်မှာ သန်မာသည်ထက် သန်မာလာခဲ့သည်။ ယခင်တစ်နှစ်ကစ၍ ထုတ်သမျှအယ်ဘမ်တိုင်းတွင် သီချင်းကိုကိုယ်တိုင်ရေးသားခဲ့ပြီး ဩဂုတ်လတွင်နောက်ဆုံးထုတ်ဝေထားသည့်အယ်ဘမ်ထဲမှ သီချင်းတစ်ဝက်ခန့်မှာ သူကိုယ်တိုင်ရေးသားထားခြင်းဖြစ်သည်။
YOU ARE READING
ကူးပြောင်းပြီးနောက်အမြောက်စာမိသားစုကိုငါရလိုက်တယ်
Historical FictionTitle - After Transmigrated into a Book, I've Gained an Entire Family of Cannon Fodder Description ...