Specjalny rozdział

43 2 0
                                    

Ja wiem wiem, rozdziałów dawno nie było ale nie miałam energii, weny i chęci do pisania...(Głównie przez to że zaczęła się szkoła) Ale powracam z tym oto rozdziałem! Miłego czytania!

K: – Kate

J: – Jason

R: – Reporterka

Kobieta o długich i lśniących brązowych włosach, poprawiła się na krześle, odwracając się w stronę kamery i reporterki. Obok niej siedział znany aktor, którego znał prawie każdy fan filmów sensacyjnych. Reporterka uśmiechnęła się do nich, i dała znak kamerzyście że to już pora. Wyprostowała się i zaczeła mówić.

R: Witam państwa, dziś mamy zaszczyt gościć w naszym studio znanych aktorów z serii "Szybcy i wściekli", a teraz nowego filmu "Ride or die". Powitajmy Jasona Statham'a oraz Kate Smith, aktorów którzy wcielają się w postacie Deckarda Shaw'a oraz Veronici Jones!

Kate uśmiechneła się do reporterki a następnie do kamery, to samo zrobił Jason. 

R: Bardzo miło was w końcu poznać, nie ukrywam że nowy film o przygodach waszych postaci niesamowicie mi się spodobał.

K: Niezmiernie miło nam to słyszeć, prawda Jason?

J: Dokładnie, nie spodziewałem się że postać Deckarda będzie miała jeszcze swoje pięć minut na ekranie, tak jak w 7 części

R: Więc pewnie byliście mile zaskoczeni gdy Rumiko, powiedziała że wcielicie się w te postacie znowu

K: Nawet nie wiesz jak bardzo! Fajnie było wrócić do tej roli, nie ukrywam że jest ona jedną z moich ulubionych

R: A jeśli mogę spytać, dlaczego akurat Veronica? 

K: Jest silną kobietą niezależną, która potrafi postawić na swoim. Nie boi się żadnych wyzwań, a jeśli coś stanie jej na drodze, pokona to mimo wszystko. Kiedy po raz pierwszy wcieliłam się w nią, byłam niepewną młodą kobietą, dzięki tej roli zyskałam pewność siebie której mi brakowało. 

R: Naprawdę? Nie wyobrażam sobie ciebie nieśmiałej! - powiedziała przyjaźnie reporterka. 

K: Wszystko zmieniło się po nakręceniu pierwszej części, to wtedy poznałam kilka osób dzięki którym nabrałam większej pewności siebie. 

R: Kim były te osoby?

K: Na pewno Vin, dużo mu zawdzięczam, również Paul, Michelle, Jordana i Matt. Staliśmy się bardzo zgraną paczką.

R: Twoja postać pojawiła się już w pierwszej części, prawda?

K: Tak, Veronica przyjaźniła się od małego z postaci Mii, a potem z resztą paczki, zaczeła się ścigać gdy miała szesnaście lat, wtedy też wzieła po raz pierwszy udział w wyścigach. 

R: Czy Rumiko powiedziała ci kiedyś z kim miała najlepszą relację? 

K: Tak, byli to Mia, Letty i Vince

R: Tak z ciekawości spytam, czy wiesz może, żeby przed poznaniem Deckarda ktoś się jej podobał?

K: Tak, Rumiko wyznała mi, że z początku chciała zrobić film o Veronice i Vince, ale ostatecznie skończyło się na Deckardzie. 

R: Widzę że masz bardzo dobry kontakt z twórczynią

K: Tak, Rumiko to bardzo miła i sympatyczna osoba, zawsze gdy miała problem z odegraniem jakieś sceny, pomagała mi i doradzała. 

Ride Or Die ~ Deckard Shaw Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz