"Okay kelas Cikgu nak buat pengumuman sikit nih.. Minggu depan akan diadakan sebuah aktiviti perkhemahan dibawah anjuran sekolah. Akan berlangsung selama 5hari 4malam di kawasan perkhemahan yang tidaklah jauh dari sekolah dalam 2 jam perjalanan je. Jadi Cikgu harap sangat kamu semua dapat menyertai aktiviti nih.. Hanya form 4 dan form 5 shaja yang akn terlibat.. Sila beratur dihadapan kelas untuk mengambil borang nih"kata Cikgu Lee Kwang Soo yang merupakan guru kelas 4A.Para pelajar kelas itu pon berpusu2 mengambil borang tersebut. Ketika beratur tiba-ii.
"Hai Krystal"sapa Luhan.
"Hai" balas Krystal dengan senyuman yang manis. Jantung Luhan berdetak hebat ketika melihat Krystal tersenyum.
"Luhan? Luhan? Luhan?!"kata Cikgu Lee Kwang Soo.
"Hah? Ye Cikgu?" Cikgu menggeleng2kan kepalanya.
"Awak nak pergi x Ni? Amiklah borang nih cepat dari tadi sibok pandang Krystal"kata cikgu. Pipi Luhan dan Krystal merah.
Luhan mengambil borang tersebut lalu beredar dari situ. Malu tuhan saja yang tahu.
"Kenapa kau boleh tenung dia camtu skali kan cikgu dh perasan"tanya Lay. Luhan hanya menjungkitkan bahunya.
____
Krystal mengambil sup tomato dan roti yang disediakan pihak kantin untuk sarapan pagi.
Dia duduk berseorangan memandangkan Tiffany Dan Yoona terpaksa menghadiri mesyuarat sempena minggu maths Yg diadakan pada bulan hadapan.
Tiba-ii suatu suara yang amat dikenalinya menegur. "Hye Krystal"tegur Suho.
"Hai Suho! Lama tak jumpa awak"katanya. Suho tersenyum.
"Boleh saya duduk sini?"Tanya Suho. Krystal mengangguk tanda boleh.
"Sorang ajeke? Mane Tiffany n Yoona?"tanya Suho.
"Diorg gi mesyuarat"balasnya. Mereka makan dengan penuh mesra. Krystal tergelak-ii mendengar lawak yang dibuat oleh Suho.
"Hahhaha awak ni kelakarlahh!"gelak Krystal.
"Heehehhehe tak delah".. Disebalik kemesraan mereka terdapat sepasang mata yang memandang tidak senang dan orang itu adelah
L.U.H.A.N
________
Krystal mengambil beg pkaian yg berada diatas almari biliknya.
Dia memasukkan beberapa helai t-shirt,blouse,seluar,sweater dan towel. Tidak lupa juga keperluan lain seperti selipar,torch light,shampoo,berus gigi Dan sikat.
Charger dimasukkan kedalam bag. Camera disimpannya rapi. Botol air mineral dibawak jika Ade sebarang kecemasan. Dia mengemas beberapa lagi keperluan sebelum menzip bag bajunya. Jam menunjukkan pukul 11 malam. Dia harus segera tidur!
Krystal segara bersiap dan turun bersarapan bersama mummy dan daddynya. Sedang dia bersarapan tiba-ii.
"Krystal.. Ade orang yang istimewa datang ke sini"kata Mr. Jung. Seorang lelaki yang kacak dan bertubuh tinggi keluar dari dapur.
"Kim Woo Bin oppa!!!!"jerit Krystal sambil memeluk oppanya erat.
"Krystal!!!!" Mereke berpelukan erat.
"Krystal? Omg! You are so beautiful! No more glasses? New hair style? Beautiful outfit?"kata Woo Bin.
Krystal mengangguk pantas. "Oppa, Krystal dh nak pegi dh ni"katanya. Dia mencium mummy and daddynya. Tak lupa mencium oppa kesayangannya.
Krystal menolak beg pkaiannya sebelum pemandu daddynya menghantarnya ke sekolah..
_________________________________________
Jumpa jugak Krystal ngan oppa dia. Apelah agaknys berlaku masa camping tuh eyk? Kalau nk Tahu kene lah baca.. Janganlah lupa vote story saya nih pleaseee.. Hehehe ^_^ harap snagt readers enjoy bace ff saya yang agak merapu nih .-. Hahahaha btw teruskan baca jangan lupa komen n please vote for me! Kamshamida! Mianhae kalau Ade kesalahan ejaan.. Otak saya ni pon dh x berapa nk betul.. X pe2 nnt sy pergi hospital suruh doktor betulkan ≧∇≦ apelah nasib korang dpat writer ff yang suka merapu macm saya nihh hehehhe.. Hope enjoy part nih"
YOU ARE READING
{ C } Be Mine ✔
Random[ Complete ] ♡ " pikir kalau handsome , cute dan boleh buat ramai yeoja sawan , kau hebat ? perangai macam longkang boleh berambos " + istilah 'puberty' ada dalam kamus dewan bahasa. siapa kata seorang nerd tak boleh jadi cantik dan menggoda ? ☆ l...