"Suho we need to do something fast"kata Jessica. Dia sudah tidak senang duduk mengenangkan Luhan Dan Krystal yang semakin rapat."Iyelahh tengah pikirlah nihh.. Aku Ade plan baik punya"kata Suho sambil membisikan sesuatu ke telinga Jessica.
Jessica tersenyum penuh makna sambil mengangguk2 tanda faham dengan penjelasan Suho.
"Idea kau memang bernas ahh weyh! Aku puji sangat! Dengan cara nih mesti Luhan ngan Krystal gadoh besar punya"kata Jessica sambil tersenyum puas.
Suho mengangkat2 keningnya "Tengoklah sape orangnyaa "Suho" kann" katanya sambil mendabik dada.
Jessica menjeling tanda semakin jengkel dengan perbuatan Suho.
"Hmm yela2 dh tak pyah nak berlagak sangat.. Tah jdk tah tdk rancangan kau"kata Jessica. Suho menggeleng2kan kepalanya sambil tergelak.
___________
"Krystal!"sergah Tiffany. Krystal yang dari tadi sibuk mencari bukunya terkejut.
"Kau Ni! Aku dhlah tgh carik buku aku nih! Ishhhh kalau sehari kau tak sergah aku tak sah en?? Kalau buatnya aku kene serangan jantung aku suruh Xiumin dukung aku baru Tahu"ugut Kryatal.
Dia tahu yg Tiffany Ade hati pada Xiumin cuma sengaja disembunyinya.
"Hengko! Dh ade Luhan sebok nak kaup orang punya.. Byak2 peminat kau Xiumin jugak kau pilih"cemberut muka Tiffany apabila rakannya menggenakan nama Xiumin diatas kesalahannya.
"Hek eleh dia yang sergah aku dulu padanlah muka"ejek Krystal. Tiffany mencubit lengan Krystal.
"Tak sakit pon weyh kalau setakat cubitan manja kau tuh"kata Krystal lagi. Tiba2 Tiffany bertindak mengejarnya.
Ape lagi larilah Krystal. Dhlah Tiffany Ni athlete sekolah memang sah2 lah kene tangkap. Tengah syok Krystal lari tetiba dia terlanggar tubuh yang tinggi.
Dia mendongak Dan orang itu adelah LUHAN! Dia memusing belakang namun kelibat Tiffany tidak kelihatan.
"Kai ni memang jalan tak pandang orang eyh?"tanya Luhan dingin. Badan Krystal sudah pon mengigil.
"Aduhhh macam mane boleh terlanggar bapak harimau nihh! Yang Tiffany macam mane boleh lesap nih bukan td ade ke?"soal Krystal dalam hati.
"Eheeemmm aku tanya nih kau memang jalan tak pandang depan ke?"soal Luhan lagi.
"Erkk...Erkk..Sa... Saya ke..ke...ne kejar dgn..Tif..Tiffany"kata Krystal tergagap2.
"Lain Kali jalan tu pandanglah depan duhh"kata Luhan sebelom beredar.
Krystal mengeluh perlahan. Setiap Kali matanya menatap mata Luhan, jantungnya berdegup kencang.
"Adakah ini cinta? Ermm... Ye Krystal this is love"kata hatinya lagi.
__________
Luhan beredar dengan begitu dingin.
"Kenapa aku tetiba jdk dingin depan dia? Kenapa hati aku jdk tak menentu bila terbayang muka dia?"soal hati Luhan.
Dia menekup mukanya perlahan2.
"Krystal kalaulah kau tahu betapa aku sayangkan kau"
Dia membasuh mukanya menggunakan air sungai yang dingin.
"Layak ke aku untuk bersama Krystal? Layak ke?? Aku memang x kan pernah layak!"jerit Luhan sekuat hatinya.
_________________________________________
Kenapa Luhan jadik macam tuh?๏_๏ tetiba emosi semacam! Apelah agaknya rancangan Jessica ngan Suhokan?? Jahat betullah diorg! N lagi satu dapat ke Kai,Yoona n Lay satukan Luhan n Krystal kita nih?? Kalau nak Tahu bacelah part seterusnya! Mianhae sbb lame sangat x publish ff nih.. Sy busy sangatlah.. Hope readers enjoy this ff.. Jangan lupa vote please(╥╯﹏╰╥) huhuhuhu.. Ni first ff sy auu *tangih simpati* heheheh komen2 lah cikit ^_^ apunkan lah hamba kerana sudah lama tidak publish ini ff *tetiba lak ni* dh2 yang penting bace n enjoy je *jgn layan sangat permintaan merepek sy nih* hueheuheueu
YOU ARE READING
{ C } Be Mine ✔
Random[ Complete ] ♡ " pikir kalau handsome , cute dan boleh buat ramai yeoja sawan , kau hebat ? perangai macam longkang boleh berambos " + istilah 'puberty' ada dalam kamus dewan bahasa. siapa kata seorang nerd tak boleh jadi cantik dan menggoda ? ☆ l...