Part 15

236 24 2
                                    

"Saranghae Krystal!"jerit Luhan sebaik sahaja Krystal beredar. "I love you so much! I can't live without you! Please Be Mine Forever! Aku tak nak kehilangan kau! Harini, Esok dan Selamanya! I will always love you! Please Give me a change! I will promise to Love you forever!"raung Luhan. Dia menekan kekunci piano. Hatinya sakit bahkan terlalu sakit. Cukuplah dia kehilangan Kim Yeri. Dia tidak mahu kehilangan gadis yang disayanginya sekali lagi. Air matanya mengalir laju. Rambutnya diselak. Air matanya diseka kasar. Dia buntu. Lay yang melihat keadaan Luhan berasa sebak. Dia sendiri tidak sanggup utk membiarkan sahabat baiknya sedih.
__________________^^^^^^_______________

"Mianhae Luhan! Aku sendiri x pasti dengan perasaan aku nih.. Is this love? NO! I will never fall in Love! Never!"kata Krystal. Hatinya serba salah dengan tindakanya sendiri.

"Kau pergi mana td?"soal Jessica. Dia mulai curiga dengan kelakuan Krystal. "aku pergi kat khemah yoona...lepak2"kata Krystal. Jessica mengangguk. Tiffany sudah pon melelapkan matanya. Jessica pula membetulkan tempat tidurnya. Krystal termenung seketika. Dia betul2 buntu. Jam menunjukkan pukul 11 malam. "Ehh dh kul 11! Baik aku tidur nnt kul 2 pg nak kene bangun sbb Ade malam burung hantu.. Haishh"kata Krystal. Dia segera melelapkan matanya.

________________^^^^^^^________________

"Kau okay x nih Luhan?"tanya Xiumin. Suho dh lame melelapkan matanya. Luhan mengangguk. "Aku tahu kau x okay jangan nak tipu akulah weyh.. Aku nak nasihatkan kau satu bende je..kalau kita betul2 nakkan sesuatu kita mesti cuba lagi,lagi dan lagi walaupun dh gagal banyak kali dengan semangat dan usaha yang tinggi kita mesti boleh dapat apa yang kita nak..aku percaya kau cukup kuat untuk semua nih dan aku yakin kau mesti boleh dapat apa yang kau nak sbb kau LUHAN!"kata Xiumin dengan bersemangat. Dia tahu Luhan berada dalam kesusahan Dan dia mahu Luhan merentasi kesusahan itu dengan baik. Luhan tersenyum. "Thanks bro! Ape Yg kau cakap aku akan cuba buat!"kata Luhan. Dia akan cuba lagi dan lagi dan lagi untuk berjaya! Itu tekad Luhan.
_________________^^^^^^^______________

"Krystal!Bangun weyh! Dah pukul 1:50am dah nih! Kul 2 kalau kita x berkumpul lagi memang nahas dikerjakan oleh Cikgu Jihyo"jerit Tiffany. Cikgu Jihyo memang sangat tegas dan dia amat mementingkan masa jd kalau lambat tak dinafikan yang Cikgu Jihyo boleh je hukum mereka dengan terok. Krystal mengeliat perlahan. Dia menggosok2 matanya. "Bangun pon.. Dh cepat2 siap tinggal lagi 10 minit je Ni"kata Jessica yang baru pulang dari menyuci muka dan memberus giginya di sungai. Krystal mencapai tuala kecil, alatan mencuci muka Dan berus giginya. Dia segera ke sungai. Setibanya di khemah dia menyikat rambutnya dan memakai sweater setelah itu Tiffany menariknya ke tempat mereka harus berkumpul.

_________________^^^^^^^_______________

"Jessica,mana Krystal dengan Tiffany?"soal Luhan. Jessica menjeling. Meluat apabila Luhan sering bertanya mengenai Krystal. "Nak tahu ke? Pergilah cari tahu sendiri!"kata Jessica sambil merengus kasar. Luhan tercengang. "Lah macam tu pulak.. Orang Tanya jer lek ahh"pujuk Xiumin. Jessica menjeling tajam. "Hah tu pun diorg"kata Xiumin apabila ternampk kelibat Krystal dan Tiffany. Luhan tersenyum namun senyuman luntur apabila melihat Krystal menegur Suho. Mereka berbual mesra Dan sesekali tergelak. Rasa cemburu mulai menguasai Luhan namun pantas ditepis2nya. Air matanya hampir gugur namun dia sedaya upaya menahannya. Xiumin menepuk2 bahu Luhan. "Sabar Luhan.. May The Best Man Wins"kata Xiumin. Luhan mengangguk. Dia mengukirkan sebuah senyuman walhal hatinya hancur. "Sakit"hanya itu yang boleh menjelaskan segalanya. Luhan cuba untuk bertahan. Suara Cikgu Jihyo memberi ucapan mematikan lamunan Luhan.

_________________________________________

Sian Luhan! Sampai hati Krystal wat Luhan camtu.. Huhuuhu! Sorrylah sbb ff sy nih macm tah pape! Byak ayat skema ^_^ huehhehehehe apepon keep reading this story Kay? Hope enjoy! Mianhae sbb boring..sy dh habis stock idealaaaaa dh kering sangat niehh .-. jangan lupa baca next part auuu!!

{ C } Be Mine ✔Where stories live. Discover now