Part 14

208 20 0
                                    


"Kau nak bawak aku pegi mane hah?! Lepas arhhh! Ape kau nak sebernanya??"jerit Krystal apabila dia dibawa ke suatu tempat.

Matanya masih ditutup manakala mulut dan ikatan di tangannya dilepaskan. Orang itu hilang setelah membuka ikatan di tangan Krystal.

Timbul perasaan takut dalam hatinya. Dia membuka kain Yg menutup matanya perlahan2.

_________

Bunyi piano memenuhi ruang. Namun tiada sebarang cahaya kelihatan.

Krystal tidak dapat melihat dengan jelas. Tiba2 muncul beribu kelip2 yang menerangi kawasan tersebut. Krystal berlari mengejar kelip2 tersebut.

Dia ternampak Luhan yang sedang memainkan piano. "What Luhan?"soal Krystal.

Luhan tersenyum manis. Hati Krystal mula berdebar2.

"Krystal follow me"arah Luhan sambil memegang tangan Krystal. Krystal terkejut namun hanya menurut.

"Kenapa jantung aku nih berdenyut laju semacam je nih? Haduhh malulah kalau Luhan perasan! Mr.Jantung tolongla perlahan cikit... Owh wait! Why should I felt this way??"bebel Krystal dalam hati.

Luhan tersenyum sambil mempelawa Krystal duduk. Sunyi. *ape org kata awkward silent*

Suara Luhan berdeham memecah kesunyian.

"Krystal r you okay?"tanya Luhan. Krystal terdiam. Jari jemari Krystal dipegang kemas oleh Luhan.

"Aduh dia dh knape??"soal Krystal dlam hati. Makin x keruanlah dia bila tangannya dipegang Luhan.

"Krystal, Saranghae! I know this is weird and all but I still can't change this feelings.. It takes me some time to express my fellings towards you"luah Luhan.

Krystal terdiam. Hatinya masih berbelah bahagi. Masih ade rase benci dalam hatinya. Luhan memandang sayu. Dia yakin yang krystal akan menolak cintanya.

"Thanks Luhan but mianhae. I'm still not ready"ucap Krystal.

"Hati Luhan hancur. "Krystal could you at lease have dinner with me tonight?"tanya Luhan.

Harapannya punah namun dia akn terus cuba dan mencuba.

"Of course"jwab Krystal.

Kai,Lay dan Yoona yang sedang bersembunyi berasa kecewa. Mereka sangat berharap agar cinta Luhan tidak ditolak.

"Mianhae Luhan"kata mereka serentak.

______________________________________________

What? Cinta ditolak? Krystal x tahu ke Yg Luhan betul2 sayangkan dia? Haihhh knape lak nih? Mesti Luhan kecewa sangat! Sian dia! Sampai hati Krystal wat cam tu kat Luhan! Anyway sorry part nih boring sbb sy dh betul2 kering idea and sangat sangat busy! Mianhae readers ^_^ vote ahh cite nih .-. heheheheh comment x dak pon TT_TT *cry* heheheh x comment pon x pe Yg penting enjoy je fanfics nih! Sy akan try update part seterusnya secepat mungkin! *kalau x busy lah* busy sgt sejak start skola nihhhh sampai nak update pown x sempat.. Penat poem iye jugak ni mata dh ngantuk dh nih *menguap* bangun!! *slap myself* urghhhhh mata nih langsong x boleh kasik kerjasam --" papepon enjoy this ff n keep reading auuu! Love y'all!!!

{ C } Be Mine ✔Where stories live. Discover now