Yeni bölüme hoşgeldiniz...
Maalesefki ülkemizdeki son durum içler acısı...
Kadın cinayetleri, adaletsizlik...
Gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum, umarım hepsi cezalarını çeker! Umarım sesizimizi duyurabiliriz!Bugün up uzun bir bölümle karşınızdayım, umarım severek okuyacağınız bir bölüm olur.❤️
(Sınır: 80 oy, 50 yorum)
Bölüm şarkıları:
Yasemen - Afra
Duydun mu - Yusuf Güney
Bunca yıl - Can KazazBölüm kesitleri~
__________
Aradan yaklaşık üç hafta geçmişti, her gün göreve çıkıyor ve bir çok hedefleri imha ediyorduk. Bekleyecek zamanımız yoktu. Toplantının tarihi ve yeri değişmişti, aldığımız bilgiye göre Rimuëng bu sefer sadece liderleri değil, tüm örgütü başına toplayacaktı. Bu ilginçti, çünkü tek bir hava harekatıyla hepsini gebertebilirdik. Ama toplantının nerede olacağını kimse bilmiyordu, Rimuëng hariç. Farkındaydı bizim toplantıdan haberimizin olduğunu, Doğa geberdikten sonra boşluğa düşmüş olacak ki uzun bir süre hiç bişey planlamayıp bizim operasyon yapıp adamlarını gebertmemize karşılık hiç bir sıcak temasta bulunmadı.
Komutanlıkta tek boş anımız yoktu, kurallar daha sıkıydı. Asrını bir daha hiç görmemiştim, ama Alperenin söylediğine göre iyileşmiş ve sahaya dönmüştü.
Uçaktan atladığım günü araştırmak için uçaktaki siyah kutuyu incelemeye almışlardı, sonuç ise temizdi. Bunu zaten biliyorduk.
Dişi kartalın parçaları toplanmıştı, şu anda bunun için zamanımız olmasada bakım ekibi onu eski haline çevirmek için elinden geleni yapacaktı. Ve şimdi ise Hançerlerle birlikte neredeyse her gün yaptığımız gibi albayla toplanıp durum değerlendirmesi yapıyorduk.
"Komutanım, bence bu Rimuëngin aklında başka bişey var. Üç yıldır yaptıkları ile zeki biri olduğunu anladık, böyle biri sırf çok güvendiği biri öldü diye boşluğa düşecek birisi değil." Dedi Adnan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara & Gök
Hành độngBen İpar Gök, İpar yüksek dağların kar tutmayan yerlerinde yetişen bir çiçekti. İsmimi babam koymuştu, annemle karşılaştıkları ilk gün ona İpar hatun efsanesini anlatmıştı dediğine göre. 'Bir kızım olursa ismini İpar koyacağım' dermiş hep. Her çoc...