Hepinize merabe sjsjjsjsjs, ben geldimm!
Bu aralar harika değil miyiz ya? Bence öyleyiz. Birde Wattpad açılsa dahada iyi olacağız! 😔(Bölümü yetiştirebilmek için biraz acele ettim, eğer yazım yanlışlarım varsa şimdiden özür diliyorum.
(Sınır: 80 oy, 40 yorum)
Bölüm şarkıları:
Fikrimin İnce Gülü - Sema
Ander Sevdaluk - Şevval Şam
Baş Harfi Ben - Kenan Doğulu
Gelinim - Kenan Doğulu
__________"Karadeniz düşündüğümdende güzelmiş gerçekten."
Asrınla birlikte Rize'yi gezmeye çıkmıştık, tam olarak iki gündür sözlüydük!
"Benim çocukluğum burada geçti Asrın bey! Cennet burası cennet!" Dedim geldiğimiz restorana doğru ilerleyip,
"İpar kizum!"
Burası bizim Rizede yıllardır yemek yemeye geldiğimiz tek restorandı, Hatiçe teyze yönetiyordu."Hatiçe teyzem! Nasılsın?"
"Oy İparum! Hoşgedin kizum, ha bu uşak kimdur?"
"O benim Efulimdur da." Dedim karadeniz şivesiyle,
"Sende holgeldin uşağum, haydin siz geçin."
Buranın manzarası harikaydı, Karadeniz dağları, ve mis gibi şelale suyu kokuyordu. Beraber boş olan masalardan birine geçip buranın meşhur yemeği olan Rize kavurması söyledik.
"Asrın, annenleri çağıracak mısın düğünümüze?" Diye sordum, tam olarak bir hafta sonra aile arasında yapacağımız düğünle evleniyorduk!
"Davetiye gönderirim, ama bunun için zaman ayırıp geleceklerini düşünmüyorum."
"Canını sıkmıyorsun değil mi?" Dedim masanın üstünde duran ellerini tutarak,
"Tabikide sıkmıyorum, onların bu hallerine alışığım güzelim. Siz varsınız, senin ailen var. Siz tamamladınız mı düğün alışverişini?"
"Yani, gelinliğim hariç her şey hazır. Çok kararsızım! Ama çok az kaldı, yarın halledicem. Birde kına var... Çok gereksiz bence, ama annemi kırmak istemiyorum."
"Aşkım, sırf her şeyi aceleye getirdik diye bişeylerden vazgeçme. İçinde kalmasını istemiyorum, hayalindeki kına, düğün nasılsa ona göre ayarlayalım her şeyi."
"Canım, ben zaten hep aile arasında samimi bir ortamda sadece küçük bir kutlama olarak hayal ediyordum düğünümü. Öyle büyük salonlarda binlerce kişi çağırmak hiç benlik değil, her şey istediğim gibi oluyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kara & Gök
ActieBen İpar Gök, İpar yüksek dağların kar tutmayan yerlerinde yetişen bir çiçekti. İsmimi babam koymuştu, annemle karşılaştıkları ilk gün ona İpar hatun efsanesini anlatmıştı dediğine göre. 'Bir kızım olursa ismini İpar koyacağım' dermiş hep. Her çoc...