31. Bölüm

809 86 31
                                    

Uzun bir aradan sonra yeniden merhaba...

Öncelikle getirilen erişim engeli hakkında konuşmak istiyorum, Wattpad sadece kitap yazmak için girilen bir uygulama değil, kafa dağıtmak için, başka hikayeleri, evrenleri okuyup tüm problemlerden, düşüncelerden uzaklaşmak için girilen bir uygulama.
Şimdi diyeceksiniz ki vpnle girebilirsin, evet bu doğru. Ama özgürlüğümüz gittikçe ellerimizden alınıyor, ve bizim elimizden hiç bişey gelmiyor.

Umarım herkesin rahatlıkla wattpade girebildiği, ve eski günlerdeki gibi sohbet edebildiğimiz günlere geri dönebiliriz.

Gelelim bir diğer konuya, yaklaşık 8-9 bölümden sonra final yapmayı planlıyorum. Zaten Kara ve Gök uzun bir kurgu olmayacaktı, dahada uzatmaya gerek yok diye düşünüyorum.

Sınır: yok...

Bölüm şarkısı:
Soktuğu Duruma Bak - Murat Dalkılıç

___________

"Hoşgeldiniz çocuklar, sizi buraya bir görev için çağırdım. Sizi gizli bir göreve dahil edeceğiz, anlatmadan önce hepinizin bir gizlilik sözleşmesi imzalaması gerekiyor. Eğer ben yapamam diyen varsa çıkabilir."

Benim askerlerim görev seçmezdi.

"Burdayız komutanım. Biz göreve çıkmayı öğrendik, görev seçmeyi değil." Dedim hepsine hitaben.

Albay şaşırmamıştı.

Önümüzdeki dosyada bulunan kağıda hepimiz bir dakika bile düşünmeden imzamızı attık.

"Üslerimizin emri ile sizi Dağda Yetişen Çicek harekatına dahil edeceğiz. Üç yıl önce mit tarafından başlatılan bu operasyona Hançer filo ve kara kuvvetler komutanlığından bordo bereliler dahil edildi."

"Gelelim operasyonun ayrıntılarına. Bu operasyon sizin bugüne dek çıktıklarınıza benzemeyecek. Kurulun kararı ile üç yıldır mitin çökertmeye çalıştığı bir çeteyi çökertmek, ve PKK'nın asıl kurucusu olan Rimuëngi ele geçirmek için mitle beraber çalışacaksınız. Mit Rimuëngin tüm şirketlerine sızdı. Planladıkları her şeyden haberdarız, ama asıl görev şimdi başlıyor. Artık harekete geçeceğiz, yüzden fazla barınak, sığınaklar tespit edildi. Hepsini imha edeceksiniz. Sadece havadan füze atıp gitmeyeceksiniz, yeri gelecek sadece o alanı gözetlemek için uçacaksınız. Bu süreçte gerek mitle, gerek özel kuvvetler timiyle iletişimde olacaksınız. Tüm operasyonların günleri ve saatleri aldığımız istihbarat doğrultusunda ayarlandı, ama her an ani görev çıkabilir. Dediğim gibi, gelen istihbaratlar doğrultusunda hareket ediyoruz. Lideriniz her görev öncesi brifing sırasında detayları ve görevleri dağıtacak."

"Kolay olmayacak, ama biz zoru severiz. Size güveniyorum çocuklar."

"Sağolun komutanım!" Dedik aynı anda,

"Çıkabilirsiniz, İpar sen kal."

Herkes çıktıktan sonra sadece ben ve albay kaldık,

"İpar, bu operasyonun ciddiyetinin farkındasın. Kartal filoda seninde bilgili olduğun bir konu Rimuëng. En doğru kararları vereceğinden eminim."

"Hiç şüpheniz olmasın komutanım, şehitlerimizin, gazilerimin intikamı alınacak. Türkün gücünü görecekler. Biz Hançer filo olarak ne olursa olsun görevimizi tamamlamadan yuvaya dönmeyeceğiz."

Kara & GökHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin