Jumping on the Cloud ☁️
EP 7" အဲ့တော့ မင်းက အဲ့ဆရာဝန်ကို ကြိုက်နေတယ်လို့ ပြောတာလား ဂျောင်ကြီး?.."
" အင်းလေ.. ဟုတ်တယ်လို့ ဘယ်နှစ်ခါ ပြောရမလဲ?.."
ယူးဂယောင်းက ဘေးမှာ ထိုင်နေရာကနေ အားမရဖြစ်ပြီး သူ့ရှေ့တည့်တည့်လာပြီး ရပ်ကြည့်တယ်..
ကျန်တဲ့ကောင်တွေကလည််း ခါးထောက်ကြီးတွေနဲ့ သူ့ကို ဝိုင်းကြည့်နေကြတယ်.. တကယ် အထူးအဆန်းလိုပဲ..
" ဂျောင်ကြီး ငါ အတည်မေးမယ်.. မင်း စကားရဲ့အဓိပ္ပါယ်ကိုရော မင်းနားလည်ရဲ့လား?.."
လာပြန်ပြီ နောက်တစ်ယောက်!!..
စောက်တတ်ကြီး လုပ်လွန်းတဲ့ ဂျေဟျွန်းက သူ့ပုခုံးကို လှုပ်ကိိုင်ပြီး မေးလာတာက တကယ်ကို ခပ်ကြမ်းကြမ်းရယ်..
သူက အချစ်ကို တွေ့ရှိသွားလို့ ဒီကောင်တွေကို ဖွင့်ပြောပြတာကို အခွက်တွေက မျောက်တွေလို မှိုင်ကုန်တော့သည်..
" ငါက မင်းတို့ကို ခင်လွန်းလို့ အရင်ဦးဆုံး ပြောပြတာလေကွာ.. ဘာလို့ မျက်နှာတွေက အီးမှန်ထားသလိို ဖြစ်နေကြတာလဲ?.."
" မင်းပြောတော့ တန်းခွဲ ၂ က ဂျီီအာကို ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်ဆို?.."
" အေးလေ သူ့ဆံပင်ကောက်ကောက်တွေက ချီဝါးဝါးခွေးလိုပဲကို.."
သူ့စကားကြောင့် အာမေဋိသံံမျိုးစုံ ထွက်လာသည်..
တကယ် ဂျီအာရဲ့ ဆံပင်ကောက်ကောက်လေးတွေက သူ့ဘေးအိမ်က ချီဝါးဝါးခွေးလေးလိုပဲမို့ ချစ်ဖို့ကောင်းတာကို..
" ချစ်ဖို့ကောင်းတယ်ဆိုတာ မင်းသူ့ကို ကြိုက်လို့ ပြောတာ မဟုတ်ဘူးလား?.."
အွန်နူးက သူ့မေးရိုးတွေကို ပင့်ကိုင်ပြီး မယုံနိုင်သလို မေးလာပြန်တယ်..
တကယ်ပဲ သူ့ရဲ့ ပထမဆုံးသော အချစ််အကြောင်းကို ဝန်ခံလိုက်တာ ဘာလို့ စစ်ဆေးရေးခုံရောက်သလို ဖြစ်နေရတာလဲ??..
" မဟုတ်ဘူးလေ.. ကြိုက်တာက ဟို ဆရာဝန်ကိုလို့.."
မောလိုက်တာ.. စကားကို တစ်ခွန်းထဲနဲ့ နားမလည်တဲ့ကောင်တွေကို သူ ဘယ်နှစ်ခွန်းထိ ပြောပြီး နားလည်အောင် လုပ်ပေးရမှာလဲ?..