16 ☁️

588 155 55
                                    

Jumping on The Cloud ☁️
EP 16

" ဝင်ခဲ့လေ.."

အိမ်ရှင်လို တစ်ပြန်ကြီး သူ့ကို အထဲကြွဖို့ လှမ်းခေါ်နေတဲ့ ဂျောင်ဂုကြောင့် ဆော့ဂျင် ကြောင်နေရင်းကနေပဲ စာအုပ်တွေကို ပြန်ငုံ့ကောက်လိုက်ရတယ်..

" ဟို ကိုယ်က ဂျောင်ဂု ပြန်သွားပြီထင်တာ.."

" သြော် အိပ်တော့မယ်လေ.. မှောင်လဲ မှောင်နေပြီဆိုတော့.."

အတည်ပေါက်နဲ့ အိပ်ယာခေါင်းရင်း ကျောမှီလို့ ခြေထောက်ဆင်း ဒူးနှံ့ပြောနေတဲ့ ဂျောင်ဂုပုံစံကြောင့် ဆော့ဂျင် စိတ်အိုက်သွားရသည်..

" မဟုတ်သေးဘူးလေ.."

" ဘာမဟုတ်တာလဲ?.."

" ကိုယ် မင်းကို ဒီမှာ အိပ်ဖို့ ခွင့်မပြုထားဘူးလေ.."

" အော် အဖေ့ဆီက ခွင့်တောင်းခဲ့ပြီးပါပြီ.. စိတ်မပူနဲ့.."

" ဟမ်?.."

" လာပါ.. အိပ်ရအောင်.. နောက်ကျနေပြီ.."

အိပ်ယာဘေး နေရာအလွတ်ကို ပုတ်ပြပြီး ခေါ်နေတဲ့ ဂျောင်ဂုက တကယ် ဘာမှ အထူးအဆန်း ဟုတ်မနေ.. သူပဲ ရေးကြီးခွင်ကျယ်ကြီးလိုဖြစ်ပြီး နေမထိ ထိုင်မသာ ဖြစ်နေတာလား?..

ဟုတ်မှာပါ.. အပြင်မှာလည်း မိုးတွေရွာနေတာဆိုတော့ အိမ်မှာ တစ်ရက်လောက် ခိုနားခွင့်ပေးလိုက်တာ ဖြစ်သင့်တဲ့ ကိစ္စပဲမလား?..

ဟုတ်တယ်မလား?..

" ဒါဆို ဂျောင်ဂုအတွက် စာကြည့်ခန်းထဲမှာ ကိုယ်နေရာပြင်ပေးမယ်.."

" မလိုပါဘူး.. ဒီမှာပဲ အိပ်မှာ.."

" အယ်.."

သူ ဂျောင်ဂုနဲ့တော့ အတူမအိပ်နိုင်ပါ.. ဘယ်လိုပဲပြောပြော ဂျောင်ဂုက သူ့ကို ကြိုက်နေတဲ့ ကလေးမလား?..

တကယ်လို့ အဲ့ကလေးအတွေးထဲ မကောင်းတဲ့အရာတွေ ရှိနေရင် ဘယ်လို လုပ်မလဲ?.. ဒါတော့ မဖြစ်သင့်ဘူးလေ..

သူ အကြံအိုက်နေတုန်းမှာပဲ ဂျောင်ဂုက ခုတင်ပေါ်က ဆင်းလာပြီး သူနဲ့ မျက်နှာချင်းဆိုင်မှာ လာရပ်တယ်.. ပြီးတော့ သူ့ မျက်နှာကို ရယ်ချင်သလို ဟားချင်သလိုမျိုး ပြီတီတီနဲ့ ကြည့်နေသေးတာမို့..

Jumping on the Cloud☁️Where stories live. Discover now