4.rész

29 2 0
                                    

- Te vagy az én lovagom. - bújtam bele a tenyerébe.

- Gyere, megmossuk az arcod veszünk neked elő pizsamát és szépen pihensz. - húzott fel óvatosan elvezetve a fürdőszobáig és míg én az arcomat mostam ő előkeresett nekem egy pizsamát.-Tessék, ezt vedd fel. - adta át, majd kitessékelve gyors fel is vettem és mikor kiléptem elé a választott pizsamába, ha szemmel falni lehetne ő már rég megtette volna.

 - adta át, majd kitessékelve gyors fel is vettem és mikor kiléptem elé a választott pizsamába, ha szemmel falni lehetne ő már rég megtette volna

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

- Tetszik amit látsz? - jöttem kislányos zavarba, amit ő mulatságosnak tartott.

- Gyönyörű vagy. - azzal felkapott menyasszonyi pózba és elvitte az ágyamig ahol óvatosan, gyengéden letett majd betakart.

- Tessék bratyó, itt a te cuccod is. - dobta hozzá Bangchan Hyunjin pizsamáját.

- Mindjárt jövök. - mondta és azzal el sietett.

- Hogy érzed magad? - ültek le mellém a fiúk.

- Ezt majd úgy egy 2 óra múlva kérdezd tőlem, mert jelenleg a lehető legrosszabbul .

- Hoztunk neked egy kis ajándékot. - terítette rám Lix egy Helló Kitty-s plédet ami puha és szőrös volt.

- De édesek vagytok, köszönöm. - pityeredtem el megint.

- Ne sírj, ma csak boldogok leszünk. - időközben vissza tért Jinnie is pizsamába bújva.

- Mond mit ennél? - érdeklődött kedvesen Lix.

-Sushi-t, de remélem...

- Vettünk csirkehúsit igen neked azzal csináljuk meg . - nyugtatott meg Minho.

- Tényleg, nagyon hálás vagytok nektek fiúk és nagyon is büszke.

-Mi meg rád főnökasszony. - mosolygott el Jeongin.

- De ígérjétek meg senkinek sem mondjátok el. - kértem őket, mire mindenki kisujj esküt tett.

- Na és mit szeretnél?

- Meséljetek magatokról valami vicces sztorit, persze olyat ami előttem volt. - s ezzel kezdetét vette az újabb pizsama party. Fél úton előkerült 1-2 alkohol is amit normális keretek között fogyasztottunk el és kezdtem magamat egyre jobban érezni ahogy hallgattam a fiúkat. Ám ez az örömöm nem tartott olyan sokáig ugyanis a telefonom csörgése szakította meg,amit kint a teraszon egy cigivel vettem fel.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Onde histórias criam vida. Descubra agora