21.rész

11 2 0
                                    

Hogy miből állt a randink? Nos még én sem tudtam, mert az úriember titoknak szánt mindent így mint a vakok követtem őt. Először moziba mentünk, ahol a ,,Barátnőt felveszünk" - című filmet néztük meg, amin jót röhögtem meg nem is,ezután elmentünk abba az étterembe ahol Minho szülinapját tartottuk, végül épp egy közeli parkban sétáltunk kéz a kézben.

-Egy meglepetés van hátra. - mondta mosolyogva.

-Már így is kitettél magadért. - néztem rá kedvesen.

-De azt szeretném ha nagyon-nagyon boldog lennél. - állt meg egy csónak mellett.

-Te most, csónakázni akarsz a tavon?

-Igen. - nyújtotta felém a kezét besegítve a csónakban.

-Te, tényleg bolond vagy. - mosolyogtam rá.Kezébe vette az evezőket és evezni kezdett.Igaza volt, tényleg megéri ilyenkor itt lenni, hisz gyönyörű volt a park is, ahogy a csodálatos lampionok kivilágították.

-Látom, hogy le vagy nyűgözve. - vigyorodott el kisfiúsan.

-Soha senki nem tett értem ilyet. - néztem fel az égre. - Persze, hogy le vagyok nyűgözve.

-Ennek örülök. - állt meg a csónakkal.

-Köszönöm... - néztem újra rá,de ekkor váratlanul megcsókolt.

-Nem hagyhattam ki. - harapta be a száját mosolyogva.

-Tudom. - hajoltam előre hozzá de éreztem valami van a nyakamba, így a sál alatt tapogatozva egy nyakláncot találtam amin egy H betű volt. - Ügyes. - néztem az ékszert.

-Így most már én is veled leszek mindig.

-Csoda szép. Szeretlek. - öleltem meg,amit viszonzott.

-Én is szeretlek. Boldog Évfordulót.

-Boldog Évfordulót.-ezután még csónakoztunk kicsit és az esténk végére újabb sétát iktattunk be hazafelé. - Elfáradtam. - értünk haza hozzám, ám a nappaliba lépve tágra nyílt szemekkel meredtem az esetre ami ott történt.

-Édesem, még is.... - kezdett volna bele Hyunjin amikor ő is döbbenten bámulta az eseményeket; Seungmin és Harin éppen a nappaliban csókolóztak fél meztelenül.

-Jézusom! - kapott észbe először Harin.

-Úristen, ti meg...? - kapták magukra a pólójukat.

-Ezt mi is kérdezhetnénk. - szólaltunk meg egyszerre vigyorogva.

-Ne haragudj Yumi, mi csak.... -magyarázkodott volna Harin,de félbe szakítottam.

-Héé,nyugalom nem történt semmi sem. - mosolyogtam rájuk. - Én örülök, hogy egymásra találtatok.

-Ember, nem semmi vagy. - pacsizott le a két fiú.

-Csak szerelmes vagyok. - vont vállat Seungmin vigyorogva.

-Folytassátok csak, mi felmentünk. - intettem a két fiatalnak, én meg kezén ragadtam Jinnie-t és mentünk a szobámba. - Hát, szia pajti. - simogattam a kisfiam pici fejét.

❤️🎼 Beléd esve,belém szeretve ❤️🎼 /Hyunjin ff/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin